به گزارش اخبار اقتصادی، افزایش حباب درهم در روز شنبه نشانه پایان احتمالی اصلاح قیمت دلار بود. دلار تهران که روز شنبه کاهش داشت، معاملات روز گذشته خود را در آخرین سطح کانال 49 هزار تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات روز یکشنبه با تمایل خریداران به خرید، در این محدوده نماند و افزایش یافت.

روز قبل با توجه به اصلاح قیمت دلار، معامله گرانی که منتظر بهانه ای برای خرید دلار برای نوسان در بازار رکود فعلی بودند، پس از انتشار خبر پیشنهاد آمریکا به انگلیس برای اعلام بهانه ای برای ورود به بازار پیدا کردند. . سپاه به عنوان یک تروریست و قیمت ها در بازار ارز افزایش یافت.

در ماه اکتبر، دلار تهران تحت تأثیر حمله حماس به اسرائیل و افزایش ریسک ژئوپلیتیکی از محدوده خارج شد، اما در نهایت با کنترل بازارسازان بهبود یافت. جنگ اسرائیل و حماس مهمترین عامل تاثیرگذار بر نوسانات دلار در ماه اکتبر بوده است.

مثلث تخصیص دلار

قیمت دلار در معاملات روز گذشته برای دومین بار در کانال 49 هزار تومانی تثبیت نشد و با مشارکت خریداران افزایش یافت. دلار تهران از مهرماه در محدوده 49 هزار و 200 تومب شروع به معامله کرد و پس از رشد 8 درصدی دلار که پس از حمله حماس به اسرائیل رخ داد، معامله گران پیش بینی کردند که کانال نوسان دلار یک کانال افزایش یافته و وارد مرز 50 هزار تومان شود. کانال تام تحقیقات نشان می‌دهد که تاکنون این پیش‌بینی درست بوده است و خریداران پس از جنگ به دنبال بهانه‌ای بودند تا در مهرماه دو بار در قیمت‌های زیر پنجاه هزار تومان خرید کنند.

بررسی فنی دلار نشان می دهد که اسکناس آمریکا پس از جهش قیمتی که در 15 اکتبر تجربه شد، مثلثی فنی را تشکیل داده است که به زودی باید از آن خارج شود، هرچند بازارساز قبلاً نشان داده است که بازار را به این شکل نگه می دارد. . که اجازه نمی دهد این مثلث ها پیشروی کنند، اما تحلیل نمودار دلار نشان می دهد که دلار آمریکا در یک مثلث گیر کرده است و تثبیت در محدوده 49 هزار و 500 ممکن است روند نزولی جدیدی برای دلار ایجاد کند، تثبیت بالاتر از محدوده 50 هزار و 500 و شکستن مقاومت 51 هزار تومانی نیز می تواند منجر به روند صعودی در بازار ارز شود.

پس از بازگشت صفر درصدی دلار در شهریورماه، دلار تهران در اولین ماه پاییز رشد 2.6 درصدی را ثبت کرد.

تتر توسط یک زن گرفتار می شود

گفته می شود که تتر اخیراً رهبر بازار شده است و نوسانات نزولی دلار را رهبری می کند. در 15 اکتبر، تتر سقف مثلث صعودی را در محدوده 50000 توم شکست و وارد روند صعودی شد. نوسانات سه روز اخیر تتر آن را به محدوده قیمتی کشانده است که بین 49 هزار و 500 تومبا تا 50 هزار و 500 تومبا قابل مشاهده است و شکست هر یک از محدوده های حمایت و مقاومت منطقه قیمت می تواند منجر به کاهش قیمت شود. حرکت آن در جهت همان فرآیند شکسته خواهد شد.

آیا اونس طلای آب شده را کاهش می دهد؟

شاید اتفاقی که در این مدت به لطف انس جاهیلی در بازار طلای مذاب رخ داده افزایش طلای مذاب و ماندگاری آن در این روند رو به رشد باشد. طلای مذاب با رشد دلار و کمک بازار جهانی طلا مقاومت 10 میلیون و 165 هزار تومانی را شکسته و تا کنون بالاتر از مقاومت شکسته معامله شده است که نشان می دهد طلای مذاب پیشتاز طلا است. و بازارهای ارز. با باز شدن کنونی بازارهای جهانی، قیمت طلا کاهش یافته و به سمت حمایت از دلار 1960 تا 1950 پیش می رود که در صورت همراه شدن با کاهش ارزش دلار در ابتدای معاملات امروز، ممکن است منجر به کاهش قیمت شود. طلای آب شده در تجارت امروز

طلای مذاب در اولین ماه پاییز در محدوده 10 میلیون و 65 هزار تومان آغاز به کار کرد و تا مرز 10 میلیون و 836 هزار تومان افزایش یافت و مهرماه گذشته در محدوده 10 میلیون و 536 هزار تومان به کار خود پایان داد. روز در صورت شکست، حمایت 10 میلیون و 500 هزار تومانی پیش روی او قرار می گیرد. در نقطه مقابل مقاومت 10 میلیون و 640 هزار تومانی در برابر افزایش بازار قرار دارد. طلای مذاب در ماه اکتبر 4.6 درصد افزایش یافت.

حرکت بر خلاف جهت حباب و قیمت ارز.

ارز امامی ریزش خود را در محدوده 27 میلیون و 700 هزار تومان آغاز کرد، تا محدوده 31 میلیون و 800 هزار تومان صعود کرد و در محدوده 28 میلیون و 900 هزار تومان به تولید پایان داد. با کاهش 4.3 درصدی حباب ارز در این ماه علیرغم روند صعودی آن. ربع ارز در اولین ماه پاییز توانست با رشد 4.5 درصدی خود ذائقه صاحبان خود را تا حدودی شیرین کند.