• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

بررسی فرصت ها و جایگزینی انرژی های نو در صنعت برق

  • کد خبر : 26214
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۱
بررسی فرصت ها و جایگزینی انرژی های نو در صنعت برق

به گزارش اخبار اقتصادی از اصفهان؛ سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی های نو و تجدیدپذیر با حضور بیش از 700 شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان آغاز به کار کرد. در حاشیه این نمایشگاه نشست تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران ارشد حوزه برق تحت عنوان چالش های حوزه برق و چشم اندازهای آینده برگزار شد که چند تن از مدیران در آن شرکت کردند.

اگر فکری نباشد مشکلات بیشتر می شود.

رسول موسی الرضایی دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان در همایش چالش های صنعت برق اظهار داشت: اگر فکری برای تولید و مدیریت برق در کشور نباشد، در سال های بعد مشکلات ما بیشتر می شود. سالهای آینده نسبت به امروز

فرصت ها را از دست ندهید

یاقوتی مدیر کل مدیریت انرژی شرکت توانیر در همایش چالش های صنعت برق و چشم انداز آینده گفت: فرصت خوبی در بخش انرژی های تجدیدپذیر و سرمایه گذاری بخش خصوصی وجود دارد که امیدواریم از این ظرفیت ها استفاده شود. از. به طور مناسب برای توسعه این حوزه استفاده شود.

انرژی های جدید باید در دستور کار باشد

مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان در این همایش تاکید کرد: صنعت برق در ایران بیش از صد سال است که به مردم خدمات ارائه می کند و امروز نیازمند برنامه ریزی، ساخت و استفاده از انرژی های نو برای تامین برق هستیم. انرژی مورد نیاز کشور ما قسمت های مختلفی هستند.

افزایش بهره وری انرژی

رمضانی مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر گفت: در منظر کلی باید در راستای اجرا و احداث صنایع کم مصرف و با راندمان بالاتر در حوزه انرژی گام برداریم.

هدر دادن برعکس استفاده بهینه از انرژی است

محسن پورسید مدیرعامل انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک اصفهان در سخنانی با اشاره به استفاده صحیح از انرژی گفت: متاسفانه امروزه شاهد اتلاف انرژی در مقاطع مختلف هستیم به طوری که مردم به راحتی سرمایه ملی را از دست می دهند.

وی ادامه داد: چرا وقتی می توانیم از انرژی درست و با برنامه ریزی استفاده کنیم باید طوری رفتار کنیم که گاهی در زمان های مختلف با مشکلات زیادی مواجه شویم؟

لازم به ذکر است کنفرانس چالش های صنعت برق و چشم انداز آینده پیش از آغاز رسمی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون و با حضور خبرنگاران، مدیران شرکت های بخش خصوصی، رئیس همگن انجمن برق، رئیس اتاق اصناف اصفهان و مسئولان اجرایی دولت در حوزه برق در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد.

همچنین با برگزاری دو رویداد نمایشگاهی تا 10 شهریور و ساعات بازدید از 15 الی 21، واقع در کمربند شرقی، نمایشگاه بین المللی اصفهان پذیرای علاقه مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان و متخصصان صنعت برق است.

بهمن راعی / اصفهان

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=26214

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.