• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

انتشار 186 میلیارد تومان اوراق مالی توسط دولت

  • کد خبر : 22292
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۲
انتشار 186 میلیارد تومان اوراق مالی توسط دولت

به گزارش اخبار اقتصادی– رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس زمان بندی 186 میلیارد تومان اوراق منتشر می کنیم.

به گزارش شفقنا اخمی به نقل از همشهری آنلاین، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست رسانه ای مشترک مسئولان اقتصادی دولت درباره عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم، گفت: سعی کردیم جلوی لطمه زدن به انضباط پولی را نگیریم و با داشتن قانون و استفاده از ظرفیت تامین مالی دولت و ابزار انتشار اوراق مالی و تامین مالی هزینه های جاری استفاده نکنید.

وی گفت: اخیرا با توجه به زمان بندی انتشار اوراق، 186 میلیارد برنامه ریزی شده است که اجرای هر چه بهتر و تسریع و تکمیل پروژه های عمرانی را آغاز کرده ایم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای حفظ انضباط مالی باید همه تعهدات را به موقع پرداخت کنیم و مدارک منتشر شده در سال های گذشته را ارائه کنیم.

منظور گفت: تمام مجوزهای سفر استانی در سال جاری به طور کامل پرداخت شده است و طرح ها و پروژه ها و منابع مالی را مشخص کرده ایم و همچنین در دو سال گذشته 40 پروژه به بهره برداری رسیده است که یکی از این پروژه ها پاتاوه بود. – دهدشت و راه آهن میانه – اردبیل یکی دیگر از این پروژه ها بوده است و پروژه های زیربنایی بزرگی را در همه زمینه ها از جمله پروژه های بیمارستانی، فاضلاب، نیروگاهی و پالایشگاهی به اتمام رسانده ایم.

منبع شفقنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=22292

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.