• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

انتشار سلف به ظهور اسفنج سرعت بخشید.

  • کد خبر : 34934
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
انتشار سلف به ظهور اسفنج سرعت بخشید.

آهنسپنگی در یک قدمی رکورد جدید قیمتی در رینگ فیزیکی بورس کالا قرار داشت، اما عرضه مشتقه و جذب بخشی از نقدینگی ارسالی به این بازار باعث شد روند فروش این محصول پشت سر بگذارد. کانال از 14500 تومان.

اخبار اقتصادی، آهنسپنگی در نیمه اول اسفندماه تا کانال 15 هزار تومانی صعود کرد. این رقم نزدیک به رکورد ثبت شده این کالا در رینگ فیزیکی بورس کالای ایران بود. 15 اسفندماه سال گذشته آهن اسفنجی عرضه شده توسط شرکت فولاد غدیر نی ریز با میانگین قیمت 15 هزار و 176 تومان معامله شد. روز شنبه چهاردهم بهمن ماه سال جاری آهن اسفنجی عرضه شده توسط شرکت آهن و فولاد غدیر ایران با میانگین قیمت 15 هزار و 69 تومان فروخته شد و بدین ترتیب در نیمه دوم سال جاری آهن اسفنجی به قیمت جدیدی رسید. رکورد.

ما مدل قبلی این رقابت را در رینگ های آهن اسفنجی عرضه می کنیم.

روز شنبه 23 بهمن ماه بیش از 73 هزار تن آهن اسفنجی با قیمت پایه 12 هزار و 251 تومان در رینگ صنعتی بورس کالای ایران فروخته شد. کاهش عرضه در کنار افزایش انتظارات تورمی و همچنین رونق بازار شمش و محصولات فولادی در بازار داخلی باعث شد تا رینگ آهن اسفنجی در نیمه دوم بهمن ماه رونق مضاعف پیدا کند. بنابراین متقاضیان این محصول رقابت شدید قیمتی را برای به دست آوردن بخشی از عرضه این محصول آغاز کردند.

میزان تقاضای ثبت شده در رینگ آهن اسفنجی روز شنبه 23 بهمن به 116 هزار و 750 تومان رسید. متقاضیان حدود 20 درصد رقابت را برای این محصولات ثبت کردند. بیشترین رقابت قیمت مربوط به محصول عرضه شده توسط شرکت آهن و فولاد غدیر ایران بود که با 23 درصد رقابت به 15 هزار و 69 تومبا رسید. البته در این بین شرکت فولاد شادگان نیز برای پیش فروش 10 هزار تن محصول اقدام کرد و تمامی محصول عرضه شده بدون رقابت قیمتی به بازار عرضه شد.

به این ترتیب روز شنبه چهاردهم بهمن ماه در مجموع 73 هزار تن آهن اسفنجی به صورت نقد و پیش پرداخت با میانگین قیمت 14 هزار و 490 تومان به فروش رسید. میانگین نرخ فروش ارز در این روز بدون احتساب معاملات قبلی 14 هزار و 867 تومان بوده است. به این ترتیب در اواسط بهمن ماه آهنسپنگی گامی تثبیت در کانال 15 هزار تومانی برداشته شد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34934

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.