• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت تبریز زنجان

  • کد خبر : 28677
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت تبریز زنجان

به گزارش اخبار اقتصادی، جلسه رسیدگی به مشکلات کارگران راهداری و عوارضی پیامبر اعظم (ص) به ریاست مهندس علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان آباد و با حضور امام جمعه محترم شهرستان، دادستان مرکز اسلام برگزار شد. انقلاب بستان آباد و صادقی مدیر کل راهداری پیامبر اعظم (ص) در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بستان آباد.

توری فرماندار بستان آباد بر رسیدگی اساسی به مسائل بزرگراه پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد و افزود. وضعیت آسفالت بزرگراه پیامبر اعظم به ویژه جاده هشترود به بستان آباد وضعیت خوبی نداشت و باید به زودی مشکل برطرف شود. نبود تهویه در تونل شبلی کار امدادگران را در هنگام وقوع حوادث رانندگی با مشکل مواجه می کند.

در ادامه این نشست صادقی مدیرکل راهداری نبی اکرم (ص) از اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار به بزرگراه پیامبر اعظم خبر داد و گفت: با پیگیری های مسئولان استانی از جمله فرماندار بستان آباد 300 میلیارد تومان برای بهسازی و مرمت آسفالت و ایمن سازی بزرگراه پیامبر اعظم اختصاص یافت. بنا به درخواست فرماندار بستان آباد با توجه به وضعیت نامناسب جاده هشترود به بستان آباد قول مساعد داده شد که اولویت مرمت و بهسازی این جاده باشد.

وی در پایان قول مساعد برای رفع مشکلات پیش روی کارگران عوارضی راه آهن پیامبر اعظم (ع) داد و افزود: انشالله با پیگیری های لازم به زودی بخشی از مشکلات این عزیزان مرتفع خواهد شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=28677

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.