• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9

اخبار مهم در مورد اجاره کارت ویزیت.

  • کد خبر : 24615
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
اخبار مهم در مورد اجاره کارت ویزیت.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در حال حاضر بانک مرکزی با وجود تلاش‌های زیادی که انجام داده‌ایم، صادرات ریالی را به رسمیت نمی‌شناسد و توافقی صورت گرفته که بر اساس آن کارت‌های اجاره بازرگانی به زودی بسته می‌شود و احتمالاً از یک شروع می‌شود. . یا دو فرآیند بسته شدن این کارت ها هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در پاسخ به 5 پیشنهاد اتاق بازرگانی اراک برای رفع برخی مشکلات گفت: فعالان و صادرکنندگان صنعتی: قبل از سال 1401 کمیته اقدام پولی در سازمان توسعه تجارت مستقر بود و رئیس این کمیته سازمان توسعه تجارت بود، اما از سال 1402 کمیسیون اقدام پولی داریم که در بانک مرکزی و بانک مرکزی مستقر است. رئیس هم بانک مرکزی است و ما در کمیسیون عضو هستیم.

وی در خصوص صادرکنندگانی که در سال 1396 به بازارهای هدف مانند عراق، افغانستان و ارمنستان صادرات ریالی داشتند اما طبق دستورالعمل و بخشنامه ها باید تعهدات خود را به دلار تسویه می کردند، گفت: پس از گذشت یک سال، فناوری اطلاعات بانک مرکزی توانست آنها را رفع کند. مشکل و از 29 شهریور ماه درب سازمان توسعه باز می شود و دوستان می توانند مشکل خود را به صورت ریالی حل کنند و تا پایان شهریور ماه مشکل صادرات ریالی 2017 برای همیشه حل می شود.

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=24615

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.