به گزارش اخبار اقتصادی، در هفته‌های اخیر، اتریوم (ETH) با وجود احساسات نزولی که بخش وسیعی از بازار ارزهای دیجیتال را فراگرفته است، نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری نشان داده است. به نظر می رسد دومین ارز دیجیتال بزرگ به پایین ترین حد خود رسیده است و می تواند در آینده نزدیک بازگردد.

در یک نقطه پایین، اتریوم خود را به عنوان یک چشم انداز جذاب برای معامله گران ارزهای دیجیتال معرفی می کند. بازار اتریوم نسبتاً آرام بوده است و کاهش حجم یکی از مشخصه های تعیین کننده چند جلسه معاملاتی گذشته است. در حالی که کاهش حجم معمولاً نشانه بی‌علاقگی سرمایه‌گذاران است، در مورد اتریوم، می‌تواند نشان‌دهنده رشد آتی بازار و برگشت قیمت قریب‌الوقوع باشد.

در حال حاضر، ETH بسیار پایین تر از بالاترین قیمت تاریخ خود در ماه مه معامله می شود، اما مهم است که توجه داشته باشید که در حال حاضر از نظر عملکرد سال به روز از بیت کوین بهتر است. حرکت بالقوه اتریوم به سمت 2000 دلار ممکن است به عوامل مختلفی از جمله احساسات سرمایه گذار، روند بازار و تحولات در خود شبکه اتریوم بستگی داشته باشد.

شبکه اتریوم در حال حاضر دستخوش تغییرات قابل توجهی با هدف افزایش مقیاس پذیری و امنیت این ارز دیجیتال است. این پروژه می تواند علاقه دوباره به اتریوم را افزایش دهد و به افزایش قیمت آن به مرز 2000 دلار کمک کند.