به گزارش اخبار اقتصادی، Fidelity Digital پیش‌بینی بسیار صعودی برای ETH در ۱۲ ماه آینده ارائه کرد، در حالی که یک نظرسنجی جداگانه CryptoVantage نشان داد که ۴۷ درصد از سرمایه‌گذاران انتظار دارند اتریوم بهتر از بیت‌کوین باشد.

Fidelity Digital گزارش سیگنال های سه ماهه دوم 2023 خود را در 18 جولای منتشر کرد و بیان کرد که چشم انداز اتریوم برای 12 ماه آینده و بلند مدت مثبت است. YTD، اتر 62٪ افزایش یافته است.

این گزارش همچنین به افزایش 15 درصدی تعداد اعتبارسنجی های فعال اتریوم در سه ماهه دوم اشاره می کند.

انتظارات پیرامون EIP-1153 نیز در حال ایجاد شتاب برای شبکه اتریوم است. بر اساس داده های DefiLlama، این تغییر به ویژه برای صرافی های غیرمتمرکز (DEX) قابل توجه است، جایی که تسلط اتریوم از 60 درصد در شش ماه قبل به 46 درصد کاهش یافته است.

یکی دیگر از محرک های بالقوه برای شبکه اتریوم، ارتقاء پیش بینی شده DEX، Uniswap است. با توجه به ارائه 17 جولای در کنفرانس Ethereum Forum، نسخه آتی Uniswap v4 به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دکمه های قابل برنامه ریزی (قلاب ها)، پشتیبانی بومی ETH و یک قرارداد منحصر به فرد که تراکنش های داخلی را قبل از ایجاد تعادل ایجاد می کند، انواع نامحدود استخر ایجاد کنند. . توافق.

در صورت تایید، پیاده سازی برای شبکه اتریوم برای به دست آوردن مجدد سهم بازار از دست رفته به دلیل هزینه های بالای گاز بسیار حیاتی خواهد بود، زیرا میانگین هزینه تراکنش هفت روزه از فوریه بالای 4 دلار بوده است. در نتیجه، طبق گفته DefiLlama، کل ارزش قفل شده در اتریوم به پایین ترین سطح خود از آوریل 2020 یعنی 13.55 میلیون ETH کاهش یافته است.