• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

آمار خانه های خالی پرند و پردیس

  • کد خبر : 31723
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
آمار خانه های خالی پرند و پردیس

خلیل محبتخه مدیر اجرایی پردیس جدید عمران شهر در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شناسایی 6000 خانه خالی در این پردیس خبر داد. وی تصریح کرد: بیش از 4500 واحد خالی در شهر جدید فردیس شناسایی و جهت اخذ مالیات به سازمان امور مالی معرفی شد.

همچنین اخیراً 1500 واحد خالی جدید شناسایی شد که به زودی به سازمان امور مالی ارائه می شود. محبته خواه افزود: تاکنون 500 واحد مسکونی خالی دانشگاهی وارد بازار املاک شده است. همچنین در خبری دیگر مدیرعامل شهر جدید پرند اعلام کرد: 15 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در شهر جدید پرند شناسایی شده است. آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران پرند جدید درباره روند شناسایی خانه های خالی، ارائه آمار این واحدها به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات و همچنین شناسایی شرکت های مشاور املاک غیرمجاز، توضیح داد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، کمیته شناسایی خانه های خالی در شهر جدید پرنده را آزاد کرده است.

مدیر کل شهر جدید پرند ادامه داد: با احتکار مسکن برخورد می کنیم و طبق قانون احتکارکنندگان برای اخذ مالیات به سازمان امور مالی معرفی می شوند. صیادی افزود: در حال بررسی تعداد واحدهای مسکونی خالی هستیم که پس از تکمیل برای اخذ مالیات به سازمان امور مالیاتی ارائه می شود و فرآیند مالیات این واحدها در برنامه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: به صاحبان واحدهای خالی شهرک جدید پرند توصیه می کنیم هر چه سریعتر آنها را به بازار املاک بفروشند تا بازار اجاره تعدیل شود. در صورت خالی ماندن این واحدها طی سال آینده میزان مالیاتی که از این واحدها اخذ می شود دو برابر خواهد شد.

دنیای اقتصاد

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31723

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.