• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
5

همان قیمت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران

  • کد خبر : 25422
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
همان قیمت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران

به گزارش اخبار اقتصادی– مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه قیمت پروژه های نهضت ملی مسکن در پایتخت یکسان است، گفت: پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در 4 شهر 5 درصد است. .

به گزارش شفقنا اخمی به نقل از تسنیم، حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه قیمت نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان مانند پرند برابر با قیمت تمام شده است، گفت: سایر شهرها و بیان کرد: تعداد متقاضیان با توجه به متراژ هر پروژه متفاوت است و دولت علاوه بر میزان مشارکت هر واحد، پروژه هایی را برای تسهیلات عمرانی 550 میلیون تومانی پرداخت می کند.

ادامه: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای اسلامشهر، پاکدشت، شهریار و رباط کریم با میانگین پیشرفت فیزیکی 60 درصد، قرچک با پیشرفت فیزیکی 25 درصد و همچنین پروژه های جدید در شهرهای اسلامشهر، پاکدشت، رباط. کریم و نصیرشهر با میانگین 5 درصد (در مرحله گودبرداری و تجهیزات کارگاهی).

جنتی با بیان اینکه در حال حاضر در استان سمنان شهر جدید ایوانکی امکان ثبت نام محدود برای متقاضیان استان تهران وجود دارد، افزود: تعداد کل متقاضیان تایید شده در استان تهران 160 هزار و 109 نفر است.

مدیرکل راهداری و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5 استان و تصویب نقشه های معماری توسط این اداره کل متراژ واحدهای 50 مترمربع تا 90 مترمربع تعیین شده است. به پیمانکاران اعلام شده است.

وی ادامه داد: مراحل واریزی از متقاضیان بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها، پس از تایید اولیه و افتتاح حساب 40 میلیون توکن و سایر هزینه ها بر اساس فونداسیون، تکمیل فونداسیون، اسکلت انجام می شود. ، سقف. کار آرماتوربندی، نجاری و تکمیل از متقاضیان اخذ خواهد شد.

جنتی گفت: قرارداد مسکن با متقاضیان با مشخص شدن قیمت نهایی واحدها تنظیم و با متقاضیان منعقد می شود.

منبع شفقنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25422

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.