• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
4

معامله از طریق بانک ها به دنبال سود تضمینی معامله گران است/ با روش معاملاتی زمان رسیدن به سوددهی را به چند دقیقه کاهش می دهد!

  • کد خبر : 41349
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
معامله از طریق بانک ها به دنبال سود تضمینی معامله گران است/ با روش معاملاتی زمان رسیدن به سوددهی را به چند دقیقه کاهش می دهد!

به گزارش اخبار اقتصادی، به همین بهانه گفت وگویی با امیرحسین کریمی شاد، دبیر چهارمین همایش گردانندگان بانک ها انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

کریمی شاد گفت: در این سخنرانی سعی می شود با استفاده از روش های بانکی که به اختصار به دوره اتوپایلوت معروف است، معاملات را به طور دقیق و دقیق بررسی کنیم.

و افزود: این روش یکی از روش های معاملات بانکی است که در آن امنیت بازارها به وضوح مشخص می شود. در واقع این راه حل بر خلاف سایر روش های مذاکره که در آن بازارها از قطعیت و ثبات برخوردار نیستند، نشان می دهد که بازارها نه تنها از اطمینان لازم برخوردارند، بلکه حتی می توانیم به راحتی مبدا و مقصد جریان پول را تعیین کنیم. o به عبارت دیگر حرکت پول و حتی زمان انتقال پول از یک بازار به بازار دیگر یا از یک حساب به حساب دیگر را ارزیابی کنید.

این کارشناس بازار سهام تاکید کرد: این همایش با حضور حدود 500 سرمایه گذار از نقاط مختلف کشور که همگی در بازارهای معاملاتی مانند ارزهای دیجیتال و بازار فارکس دارای ورودی و تجربه قابل توجهی بودند، بر اساس تاکید و تایید برگزار شد. موقعیت. این واقعیت که استفاده از روش های معاملات بانکی برای ورود به بازارهای مختلف می تواند سود بیشتری را تضمین کند. به عبارت دیگر استفاده از روش معاملات بانکی برای ورود به بازارها قطعاً این فرصت را برای معامله گر ایجاد می کند که با ورود به بازارها به سود صددرصدی دست یابد. البته به شرطی که معامله گران بتوانند مطمئن بودن بازارهایی را که برای ورود انتخاب کرده اند تشخیص دهند، ساختار آنها را نیز بشناسند و قبل از ورود به این بازارها به درستی تحلیل کنند.

امیرحسین کریمی شاد گفت: از دیگر موضوعات این نشست، تحلیل الگوهای تجاری بانک بود. به طور کلی در این رویداد اقتصادی نیز بررسی شد که بانک ها الگوهای معاملاتی خاص خود را در بازار ارز و ارز دیجیتال دارند و در واقع اغلب بر اساس چرخه های بازار، پول یا به اصطلاح معاملات را جابه جا می کنند. این روش می تواند به معامله گران کمک کند تا فرصت های معاملاتی را شناسایی کرده و با استفاده از این دانش معاملات موفق تری انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روش معاملات بانکی فضایی را ایجاد می کند که بتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم و متأسفانه با توجه به ریزش ارز کشورمان نسبت به سایر کشورها نیازمند درآمد دلاری زیادی هستیم. زیرا در کشور ما درآمد به ریال است اما هزینه ها به دلار است. بنابراین جذابیت فعالیت با روش بانک ها از دو منظر مؤثر است: یکی اینکه از این طریق موفقیت و امنیت در بازارها حاصل می شود. می توان به دست آورد و دیگر اینکه می توانیم درآمد بسیار پایدار و در عین حال جذابی از بازارها به دست آوریم. به طور کلی، این روش نسبت به سایر روش های عملیاتی مانند معاملات که درآمد دلاری دارد، محیط راحت تری دارد و نه تنها زمان یادگیری استفاده از آن بسیار کوتاه است، بلکه سودآوری خوبی را نیز دنبال می کند. مثلاً یک تاجر یا کارخانه دار که وقف صادرات است، باید فضا، امکانات و سرمایه اولیه زیادی داشته باشد تا بتواند صادرات داشته باشد، اما با استفاده از روش «تجارت» یعنی تجارت با روش بانکی اینها. پارامترها در سطح پایینی قرار دارند و زمان رسیدن به سود به کمترین زمان حتی چند دقیقه رسیده است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41349

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.