• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

مشکل حمل و نقل قطعات هواپیما حل شد.

  • کد خبر : 36937
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
مشکل حمل و نقل قطعات هواپیما حل شد.

اخبار اقتصادی، محمد محمدی بخش با اشاره به برنامه های سازمان هواپیمایی کشوری وی در راستای مدیریت پروازها در نوروز 1403 و ارتقای خدمات رسانی به مردم اظهار داشت: در این راستا به مسائل مربوط به مرز هوایی، گمرک، مجوزهای داخلی و خارجی، تنظیم پروازهای داخلی و خارجی، استانداردهای سفر رسیدگی می شود. ، به روز رسانی گواهی و… انجام شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری برای اعزام قطعات هواپیما پس از 3 ماه تاخیر در این روند بود.

وی اینها را مقدمات پروازها در ایام نوروز دانست و افزود: تمهیدات لازم برای تامین منابع پولی شرکت های هواپیمایی اندیشیده شده است. ضمناً هماهنگی هایی با شبکه پروازی انجام شد. برای مسیرهای پرتردد مانند مشهد، نجف، کیش و شهرهای پرتقاضا پیش بینی شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برنامه پایش و کنترل بازار گفت: در این زمینه با دیوان عدالت اداری مکاتبه ای درباره آخرین وضعیت رای صادر شد. برای این کار اعلام شد که سازمان هواپیمایی باید تا صدور مجدد رای دادگاه صبر کند.

محمدی بخش یادآور شد: پس از توقف اجرای رای دادگاه به مصوبه ستاد تنظیم بازار یعنی نرخ های اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری بازگشتیم.

وی با اعلام اینکه نرخ پروازهای داخلی را مجددا اعلام کرده ایم، افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، دادگستری، مرکز تعزیرات، اطلاع رسانی عمومی، دامنه و شبکه سایت های فروش بلیت غیرمجاز را مسدود می کنیم. و وزارت عامه». نهادهای امنیتی ذیربط در این زمینه.» برخی از افرادی که باعث اغتشاش در بازار بلیت شده بودند نیز دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: با شرکت های هواپیمایی که نرخ های مصوب را رعایت نمی کنند برخورد کرده ایم و در حال انجام است. طبق اعلام سازمان هواپیمایی، قوه قضائیه جریمه های سنگینی را برای شرکت های هواپیمایی متخلف در نظر گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: خوشبختانه بازار حمل و نقل هوایی مسافر در کشور مناسب است و مردم از آن استفاده می کنند، ایمنی حفظ شده و استانداردها توسط شرکت های هواپیمایی با نظارت مستمر سازمان هواپیمایی رعایت می شود.

محمدی بخش تصریح کرد: از سوی دیگر همزمانی سفرهای نوروزی با ماه مبارک رمضان، تمهیداتی برای ارائه افطار، سحری، نماز صبح ساده و … اندیشیده شده است.

وی همچنین گفت: مرکز کنترل پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های هواپیمایی، شرکت‌های هندلینگ، سازمان‌های نظارتی و ایمنی و کارشناسان و مدیران سازمان به‌طور مستمر شرایط جوی، تأخیر و تأخیر را رصد می‌کند. . .. و تصمیم گیری در مورد آن.

وی با یادآوری اینکه در نوروز گذشته و اربعین امسال دو تجربه موفق در این زمینه در خصوص پروازهای چارتر در نوروز 1403 داشته ایم، افزود: سازمان هواپیمایی به طور کامل پروازهای چارتری را لغو کرد اما به دلیل مشکلات مربوط به حمل و نقل رایگان شد. مناطق و کسبه این مناطق، فروش بلیط هواپیما چارتر در کیش، قشم و برخی مناطق نفتی را مجاز می‌دانیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر ممنوعیت پروازهای چارتر در تمامی مسیرهای داخلی، درباره گرانی پروازهای داخلی مانند کیش-تهران در برخی سایت ها (از جمله علی بابا) گفت: نرخ های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری است. ; همچنین از طریق فرودگاه ها و سایت سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده ایم که گزارش های کتبی رزرو بیش از حد را به مراجع کیفری و قضایی ارائه خواهیم کرد.

تسنیم

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36937

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.