• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

قیمت نهایی 6 خودرو وارداتی + جدول اعلام شد

  • کد خبر : 31433
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
قیمت نهایی 6 خودرو وارداتی + جدول اعلام شد

اخبار اقتصادی، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، از روز دوشنبه مورخ 13/09/1302 لغایت ساعت 23:59 روز چهارشنبه مورخ 9/9/94 از سامانه صرفا جهت انتخاب خودرو استفاده خواهد شد. /15/1402 اینچ موجود است

در این مرحله متقاضیان محترم می توانند سه اولویت را از سبد محصولات درج شده در زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

توجه: قیمت درج شده در جدول شماره 1 قیمت نهایی در مبادی ورودی به اضافه هزینه های قانونی و هزینه های پس از ارسال می باشد مانند: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و غیره. . قیمت های فوق اضافه می شود.

قیمت خودروهای وارداتی.

تبصره 1 – قیمت اعلام شده در فاکتور، قیمت در مبادی ورودی و هزینه ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و غیره در هنگام صدور قطعی می باشد. فاکتور قیمت های ثابت و مصوب اضافه خواهد شد.

تبصره 2: قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته و بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 3 – مبلغ قابل پرداخت در صورت اعلام علی الحساب پس از تماس اولیه 50% قیمت علی الحساب خواهد بود که پس از واریز مبلغ مذکور شرکت وارد کننده نسبت به عقد قرارداد با متقاضی اقدام می نماید. و با توجه به مفاهیم مندرج در جدول شماره یک و همچنین در مواردی که قیمت قطعی خودرو تا دریافت پیامک اعلام می شود، شرکت می تواند قیمت قطعی را به صورت کامل دریافت کند.

تبصره 4 – عدم واریز مبلغ ظرف مدت 5 روز پس از برقراری تماس به منزله انصراف از طرح و حذف متقاضی از اولویت بندی سامانه خواهد بود.

تبصره 5 – حداکثر مدت زمان تحویل خودرو برای قراردادهای منعقده 3 ماه می باشد، لذا واردکنندگان باید حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از انعقاد قرارداد نسبت به صدور دعوتنامه تکمیل پرداخت بر اساس قیمت نهایی اعلام شده و تحویل خودرو به متقاضی در همان زمان

تبصره 6 – در صورت تأخیر در تحویل، قراردادهای مذکور مشمول جریمه دیرکرد مقرر در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و دستورالعمل های صادره در این خصوص خواهد بود. قراردادهای مذکور مشمول شرایط مشارکت، بهره و انصراف نمی باشد.

تبصره 7: در این مرحله تخصیص خودرو بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می شود.

تبصره 8 – آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی خودرو انتخاب کرده و گزینه عدم تخصیص را در پرتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول قبلی، باید خودروی جدید را انتخاب کنند.

تبصره 9 – بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی طرح مبارزه با پولشویی و مالیات بر عایدی سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31433

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.