• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

فسخ قرارداد پتروشیمی تندگویان به دلیل تحریم

  • کد خبر : 31228
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
فسخ قرارداد پتروشیمی تندگویان به دلیل تحریم

اکوایران: شرکت پتروشیمی تندگویان اظهار داشت: در پی انتخاب شرکت چگالش به عنوان برنده ساخت SSP PolyC بر اساس موافقت رئیس امور حقوقی و قراردادها و موافقت کمیسیون بازرگانی، قرارداد مذکور فسخ شد. به دلیل عدم امکان انجام تعهدات قراردادی (شرایط تحریم).

اخبار اقتصادی، شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با نماد فجر دلیل افزایش درآمد عملیاتی شرکت نسبت به دوره مالی قبل را می توان گرانی صفحات گرمایشی و کاهش فروش عنوان کرد. قیمت محصولات در سال قبل و با بازگشت قیمت محصولات به روال عادی. خود سود عملیاتی افزایش یافته است.

شرکت صنایع تجهیزات نفت از امضای قرارداد اجاره زمین مربوط به پروژه عسلویه خبر داد.

شرکت پتروشیمی نوری بیان کرد: در پی تعمیرات اضطراری این شرکت از 19 آبان ماه 1402، تعمیرات مذکور با موفقیت به پایان رسید و از 17 آبان ماه 1402 تمامی واحدهای شرکت به بهره برداری رسید.

چرا سود پتروشیمی نوری افزایش یافت؟

شرکت مخابرات ایران نتایج مزایده فروش بخشی از املاک مازاد در تهران و سایر استان ها را اعلام کرد. بر اساس شرایط غرامت 100 درصد با مطالبات پیمانکاران قرارداد شرکت و همچنین 40، 50، 60 درصد قیمت پیشنهادی و مابقی اقساط 3 ماهه بدون کارمزد.

شرکت سرمایه گذاری کوه نور (ثنور) به منظور حمایت حداکثری از نقدینگی سهام به مدت یکسال، از اجرای قرارداد مدیریت بازار با گروه مالی کاریسما خبر داد.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) از معامله با شرکت جهان فولاد سیرجان خبر داد و گفت: شرکت گهر انرژی سیرجان (سهامی خاص) در بورس اوراق بهادار نیست و موضوع فعالیت این شرکت تامین برق است. همچنین لازم به توضیح است که کل مبلغ معامله شامل 5.6 میلیارد سهم 2774 ریالی و 2.8 میلیارد سهم حق تقدم 1000 ریالی ناشی از افزایش سرمایه است که به شرکت جهان فولاد سیرجان (سهام عام) واگذار می شود.

همچنین شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان) از خرید 14 درصدی سهام شرکت گهار انرژی سیرجان خبر داد.

شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) اعلام کرد: پیرو اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال پتروشیمی بوعلی سینا مبنی بر بهره برداری از واحد پارازایلن، در ماه جاری خوراک پارازایلین دریافتی این شرکت از شرکت تامین کننده (پتروشیمی بوعلی سینا) بر اساس قرارداد بلندمدت بین (نرخ خوراک 95 درصد فوب خلیج فارس) عرضه می شود.

بهره برداری از واحد پاراکسیلین “بوعلی”.

این شرکت در اطلاعیه دیگری اعلام کرد که در پی انتخاب چاگالش به عنوان برنده ساخت SSP PolyC بر اساس تایید رئیس امور حقوقی و قراردادها و تایید کمیسیون بازرگانی، قرارداد مذکور به دلیل فسخ قرارداد عدم امکان انجام تعهدات قراردادی (شرایط تحریمی).

شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان اعلام کرد: عرضه 26.83 درصدی سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل (سهام عمومی) به دلیل کمبود متقاضی بی نتیجه ماند.

شرکت پالایش نفت تهران (شتران) اعلام کرد که در 6 ماهه نخست سال، درآمد شرکت 22 درصد کاهش قیمت تمام شده و 18 درصد کاهش قیمت تمام شده است که ناشی از افزایش 16 درصدی نرخ ارز و 24 درصدی است. کاهش در قیمت جهانی نفت خام، و کاهش 5 درصدی در بازده پالایش نفت خام و کاهش 29 درصدی در گسترش کراک پالایش نفت خام جهانی وجود داشته است. همچنین در مورد قیمت نفت خام و سایر معیارهای عملکرد 6 ماهه و بندهای حسابرس توضیح داده است.

بر اساس اعلام شرکت فرابور ایران، نماد بانک گردشگری «وگرداش» دوشنبه 22 آذرماه در بازار دوم فرابور افتتاح می شود.

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و شریک پروژه فیروزه (شرکت توسعه و توسعه امید) در نظر دارند تعداد محدودی از واحدهای تجاری، فودکورت، انبارها و پارکینگ های خود را در قالب رهن و اجاره از طریق مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط بفروشند. برای انتقال.

اما شرکت داروسازی فنر سازی زر و دارو دارو پیشنهاد افزایش سرمایه خود را دادند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31228

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.