• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

صعود سکه در روز آتش‌بس غزه

  • کد خبر : 30861
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
صعود سکه در روز آتش‌بس غزه

اکوایران: پیشکسوتان بازار می گویند در شرایط فعلی ارز 28 میلیون و 800 هزار تومان محدودیت دارد. این مرز برای معامله گران سکه حائز اهمیت است و اگر سکه دوباره نتواند از بالای آن بشکند، امکان عقب نشینی تا وسط کانال 28 میلیونی تومبا وجود دارد.

به گزارش اخبار اقتصادی، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی پنجشنبه گذشته با کاهش نزدیک به 50 هزار تومانی به 28 میلیون و 650 هزار تومان رسید.

اما در پیشینه معاملات روز جمعه معامله گران اعلام کردند که فلز گرانبهای ملی با 100 هزار تومان افزایش به 28 میلیون و 750 هزار تومان رسید.

افزایش قیمت ارز پشت خط دیروز زمانی رخ داد که آتش بس چهار روزه بین اسرائیل و حماس در نوار غزه از ساعت 7 صبح روز جمعه (به وقت محلی) اجرایی شد. پیش از اجرایی شدن آتش بس در نوار غزه، برخی از تجار تصور می کردند که این اقدام می تواند بازار طلا و سکه را تحت تاثیر قرار دهد.

از سوی دیگر، انس گلد همچنان در مرز 2000 دلار گیر کرده است. به نظر می رسد طلا در حال حاضر در حال رصد اقدامات بانک های مرکزی جهان است و افزایش اقدامات انقباضی بانک مرکزی اروپا در حالی که بانک مرکزی آمریکا این اقدام را متوقف کرده است، منجر به اصلاح شاخص دلار و پیشرفت طلایی شده است. .

تحقیقات نشان می دهد در حال حاضر طلای مذاب در ساپورت تنکانسن قرار دارد و مدتی است که رنج و نوسان در محدوده 10 میلیون و 450 هزار تومان تا 10 میلیون و 550 هزار تومان دارد.

پیشکسوتان بازار می گویند در شرایط فعلی ارز 28 میلیون و 800 هزار تومان مرز دارد. این مرز برای معامله گران سکه حائز اهمیت است و اگر سکه دوباره نتواند از بالای آن بشکند، امکان عقب نشینی تا وسط کانال 28 میلیونی تومبا وجود دارد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30861

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.