• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

پیش‌بینی قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

  • کد خبر : 37318
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
پیش‌بینی قیمت سکه امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اکوایران: در پیشینه معاملات روز چهارشنبه، برخی معامله گران پیش بینی کردند که این فلز گرانبهای داخلی در روز پنجشنبه دوباره نوسان صعودی را تجربه کند.

اخبار اقتصادی، بازار سکه روز چهارشنبه به دست طرف صعودی افتاد. گواه این مطلب سایت اتحادیه طلا و جواهر است که حکایت از نوسان صعودی قیمت سکه امامی دارد.

به گزارش سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه امامی با 100 هزار تومان افزایش به سطح 39 میلیون و 100 هزار تومان رسید.

در پیشینه معاملات روز چهارشنبه، برخی معامله گران پیش بینی کردند که این فلز گرانبهای داخلی در روز پنجشنبه نوسان صعودی جدیدی را تجربه خواهد کرد.

این گروه از معامله گران به تاثیر رشد قیمت جهانی طلا بر بازار فعلی اشاره داشتند. لازم به ذکر است قیمت جهانی طلا که دیروز حدود 2180 دلار بود، صبح امروز به سطح 2196 دلار رسید.

همچنین کارشناسان فنی تاکید می‌کنند که بخش رو به رشد بازار تلاش می‌کند از مرز 39 میلیون و 200 هزار تومان عبور کند. به گفته آنها اگر ارز بالای مرز 39 میلیون و 200 هزار تومان باقی بماند، این احتمال وجود دارد که به تدریج به محدوده 39 میلیون و 500 هزار تومان هم برسد.

اما از سوی دیگر در صورت عقب نشینی از مرز 39 میلیون تومانی می تواند تا پله هشتم کانال 38 میلیون تومانی نزول کند. برخی معتقدند با پایان تعطیلات نوروزی و شفاف شدن بازار ارز، احتمالا قیمت ها تا حدودی اصلاح خواهد شد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37318

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.