• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

سکه وارد مرز حساس قیمتی شد

  • کد خبر : 30908
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
سکه وارد مرز حساس قیمتی شد

اکو ایران: در اولین روز هفته و در پی رشد قیمت دلار در تهران، شیب صعودی ارز افزایش یافت و ارز امامی وارد کانال 29 میلیون تومان شد.

به گزارش اخبار اقتصادی، تحلیل هسته بازار ارز و سکه نشان می دهد که ارز امامی در معاملات نقدی پنجشنبه گذشته نزدیک به 50 هزار تومان کاهش یافت و به 28 میلیون و 650 هزار تومان رسید. اما در پیشینه معاملات روز جمعه معامله گران مدعی شدند که فلز گرانبهای ملی با 100 هزار تومان افزایش به 28 میلیون و 750 هزار تومان رسید. در اولین روز هفته به دنبال رشد قیمت دلار در تهران، شیب صعودی ارز افزایش یافت و ارز امامی وارد کانال 29 میلیون تومان شد.

این در حالی است که با شکل گیری شرایط آتش بس بین طرف های جنگ غزه، پیش بینی می شد نرخ ارز به دلیل کاهش انتظارات تورمی دوباره کاهش یابد، اما اکنون به گفته برخی تحلیلگران ارزی، کاهش جدید نرخ در بازار مستلزم کاهش نرخ ارز است. انتشار اخبار جدی تر در رابطه با بهبود روابط سیاسی: اقتصاد کشور است.

در شرایط فعلی اگرچه نظر اکثر معامله گران این است که بازارساز اجازه افزایش شدید قیمت دلار را نمی دهد، اما برخی می گویند در صورت کاهش نرخ دلار در روز دوم هفته، احتمال زیادی وجود دارد. که ارز از مرز 29 میلیون تومان عبور خواهد کرد.

در ادامه دیروز قیمت طلای مذاب به 10 میلیون و 600 هزار تومان افزایش یافت. طلای مذاب نیز به محدوده حمایتی خط تنکانسن بازگشته و با محدوده مقاومتی 10 میلیون و 700 هزار تومانی مواجه است. در حال حاضر قیمت جهانی طلا در مقاومت مهم 2000 دلار قرار دارد و واکنش طلای جهانی در این هفته به این محدوده مقاومتی برای طلای مذاب حائز اهمیت است. مقاومت در برابر طلای مذاب در محدوده 10750000 تومان، خط مقاومت اندیکاتور ایچی کومو کیو جنسن است.

در شرایط فنی فعلی می گویند سکه امامی امروز یکشنبه ۱۴ آذر در بازار ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مقاومت و سپس ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مقاومت دارد. از سوی دیگر خط حمایتی 28 میلیون و 800 هزار تومانی برای معامله گران سکه حائز اهمیت است. در صورت شکست احتمال عقب نشینی به کانال میانی 28 میلیون تومانی وجود دارد. البته برخی معامله گران پیش بینی می کنند امروز ارز بین 28 تا 29 میلیون تومان باشد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30908

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.