• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

درخواست «صدور کارت سوخت» تا اردیبهشت ماه به صورت آنلاین انجام می شود

  • کد خبر : 37957
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
درخواست «صدور کارت سوخت» تا اردیبهشت ماه به صورت آنلاین انجام می شود

رکنا – به گزارش تسنیم، مهدی سید هاشمی; مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا درباره علت وقفه در ثبت درخواست کارت سوخت وی در کلانتری +10 اظهار داشت: توجه به مردم باید از طریق درگاه های مختلف انجام شود، یعنی خدمات رسانی به مردم هم از طریق اینترنت و هم حضوری باشد تا مخاطب قدرت انتخاب داشته باشد. چگونه کار خود را انجام دهید

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به کلانتری +10 نوعی حمایت از خدمات اینترنتی است، تصریح کرد: یک هزار و 100 کلانتری +10 در سراسر کشور وجود دارد که تمامی خدمات پلیس را به مردم ارائه می کنند.

سیدهاشمی با بیان اینکه درخواست صدور کارت سوخت به صورت اینترنتی انجام شد، خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد فرآیند صدور کارت سوخت را به صورت آنلاین انجام دهد. این بدان معناست که چه خودروهایی با شماره جدید و چه خودروهای دیگر (تکراری)، برای درخواست کارت سوخت باید درخواست های مردم را به صورت آنلاین ثبت کنند.

مدیر کل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا خاطرنشان کرد: امنیت اپلیکیشن صدور کارت سوخت تا زمانی که در کلانتری +10 ساخته شده باشد مشکلی ندارد زیرا اطلاعات کاربر کاملا محفوظ است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37957

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.