• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7

خبر مهم در مورد سهمیه بندی بنزین.

  • کد خبر : 35354
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
خبر مهم در مورد سهمیه بندی بنزین.

اخبار اقتصادی به نقل از ایسنا، جعفر سالاری نسب با تاکید بر اینکه طرح کدگذاری در هیچ جای کشور به جز سیستان، بلوچستان و کرمان اجرا نشده است و اگر مالکان خودرو برای سوخت گیری دچار مشکل شده اند، قطعا فصل ها را زیر پا گذاشته اند. گفت. گفت: نظارت در ایستگاه های سراسر کشور کارکرد ویژه ای دارد و در صورت اعلام تخلف، به طور جدی پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر اگرچه حجم سفرها زیاد بود اما در زمینه سوخت گیری با تخلف و مشکل خاصی مواجه نشدیم، گفت: موضوعی که در روزهای اخیر مطرح شد این بود که مثلا یک خودرو مالک در استان قم نمی توانست از کارت سوخت خود برای استفاده در استان دیگری استفاده کند که اصلا صحت ندارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وی با تاکید بر اینکه سیاست جدیدی اعلام نشده و شرایط مانند گذشته است، تصریح کرد: از تابستان تا کنون روال به گونه ای است که دریافت بیش از 40 لیتر در هر سوخت گیری امکان پذیر نیست و این موضوع جدیدی نیست، و از تابستان این روال در سراسر کشور است. اینطور بوده است.

وی ادامه داد: کارت آزاد در همه ایستگاه ها موجود است، صاحب وسیله نقلیه هم می تواند از کارت خود و هم از کارت جایگاه استفاده کند و مشکلی وجود ندارد و اتفاق جدیدی نیفتاده است.

سالاری نسب درباره آخرین نتایج اجرای طرح رمزگذاری در استان سیستان و بلوچستان گفت: این طرح به صورت پایلوت در برخی شهرها از جمله زاهدان و زابل اجرا شده است و می تواند مکان های شلوغ و سوء استفاده از کارت های شخصی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح استفاده از کارت سوخت مدیریت می شود، گفت: این طرح هیچ ارتباطی با سایر استان ها ندارد و هم اکنون به صورت پایلوت تنها در این شهرستان ها اجرا می شود تا نتایج آن به دست آید. ارزیابی شد. . به گفته وی، مالکان خودرو در صورت مواجهه با تخلف در پارکینگ می توانند با سامانه پاسخگویی به شماره 09627 و یا شماره تلفن 02632542517 تماس بگیرند و مطمئنا در مدت زمان کوتاهی این مشکل برطرف می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35354

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.