• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

خبر مهم برای ثبت نام خودروهای برقی

  • کد خبر : 40103
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
خبر مهم برای ثبت نام خودروهای برقی

به گزارش اخبار اقتصادی، مدیرعامل سامانه یکپارچه خودرو از اعلام نتایج کامل اولویت بندی متقاضیان خودروهای برقی وارداتی در پایان روز شنبه (29 خرداد) خبر داد و اعلام کرد که مقرر شد متقاضیان به سه نفر تقسیم شوند. دسته بندی و «صف به معنای فروش خودروهای وارداتی است». “عادی” وجود ندارد و متقاضیان تعیین تکلیف می شوند یا خیر و در صورت عدم واریز وجه در زمان مقرر توسط منتخب با متقاضی دیگری جایگزین می شوند. .

از 30 مه این امکان برای متقاضیان وجود دارد ماشین های برقی قبل از شروع ثبت نام، با توجه به تعریف حساب پروکسی به نام خودروهای برقی، مبلغ 100 میلیون تومان را در این حساب بلوکه کرده بودند، مشخص شد که از بین 7 مدل خودروی برقی وارداتی که از طریق سامانه یکپارچه خودروهای برقی عرضه می شود. برای انتخاب و ثبت درخواست خودرو، بدون شرایط و محدودیت های ثبت نام در طرح های فروش خودرو.

بیش از 140 هزار نفر در این طرح عرضه خودروهای برقی شرکت کردند که از این تعداد بیش از 25 هزار نفر تنها برای سه مدل خودرو درخواست ثبت نام کردند.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام، فرآیند نظارت بر مشتریان آغاز شد و مقرر شد پس از انجام مراحل اولویت بندی ثبت نام کنندگان، نتایج آن ها در سایت سامانه یکپارچه خودروهای برقی و از طریق پروفایل کاربر قابل مشاهده باشد. از مشتریان

در همین راستا مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو در گفت وگویی از اعلام نتایج کامل روز شنبه خبر داد و اظهار داشت: از بعدازظهر دیروز (پنجشنبه) نتایج برای برخی از متقاضیان قابل مشاهده بوده است، اما نتایج کامل (برای همه شرکت کنندگان) مشخص نشده است و سایت به حالت به روز رسانی باز می گردد. این فرآیند اعلام نتایج روز شنبه تکمیل می شود و نتایج نهایی اولویت بندی تا پایان 19 ژوئن مشخص می شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول متقاضیانی هستند که خودرو به آنها واگذار شده است. دسته دوم متقاضیانی هستند که برای خرید خودروی مورد نظر در صف انتظار موقت قرار می گیرند تا در صورت تکمیل نشدن پرداخت دسته اول یا افزایش ظرفیت فروش خودرو به آنها واگذار شود. در نهایت دسته سوم نیز متقاضیانی هستند که در حالت عدم تعیین تکلیف خواهند بود و در این دوره مشمول تعیین تکلیف نخواهند شد.

رئیس سازمان توسعه تجارت تاکید کرد: با توجه به تعداد زیاد درخواست‌ها، امکان صف‌بندی برای خرید خودروهای برقی در این سامانه و تکمیل در مهلت رزرو (تا زمان پرداخت) وجود ندارد. انجام می شود)، عملا بقیه مشمول «عدم تخصص» یا «انصراف» و از این شیفت حذف می شوند و مانند مدل عرضه خودروهای بنزینی امکان ثبت نام مجدد در همان گروه را ندارند. ; مگر اینکه یکی از برگزیدگان (افرادی که شرکت ها را می شناسند) از واریز وجه خودداری کنند و پول ماشین ها را واریز نکنند.

در این صورت به افرادی که حذف شده اند تعیین تکلیف می شود. بنابراین افرادی که تعیین تکلیف نخواهند داشت، لغو اشتراک خواهند شد و این افراد برای ثبت نام در طرح عرضه خودروهای برقی باید از ابتدا ثبت نام کنند.

بنابراین متقاضیانی که تعیین تکلیف نمی شوند، اولویت ندارند و باید مجددا برای تعریف حساب وکالت، واریز وجه به حساب پروکسی و ثبت نام برای پیشنهادات آتی اقدام کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40103

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.