• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
12

تیزر رسمی فیلم ناپلئون با بازی خواکین فینیکس + تاریخ و داستان اکران

  • کد خبر : 27989
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
تیزر رسمی فیلم ناپلئون با بازی خواکین فینیکس + تاریخ و داستان اکران

تریلر رسمی فیلم ناپلئون (Napoleon) این فیلم با بازی واکین فینیکس و کارگردانی ریدلی اسکات منتشر شد. ناپلئون یکی از موردانتظارترین فیلم های سال است. فیلم ناپلئون یکی از مهم ترین فیلم های کمپانی سونی به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی خواکین فینیکس است. پس از انتشار یک تریلر، شرکت سونی تریلر فیلم ناپلئون صبح سه شنبه (11 اکتبر) ارسال شد.

تیزر رسمی فیلم ناپلئون منتشر شد

ناپلئون یک فیلم حماسی و تاریخی است که در سال 2023 اکران می شود. اخبار مربوط به داستان، بازیگران و اکران ناپلئون انتظارات زیادی را در بین طرفداران درباره یک حماسه تاریخی جذاب ایجاد کرده است.

تریلر فیلم ناپلئون در کل می توان گفت که ریدلی اسکات با یک فیلم قدرتمند، سال 2023 را برای طرفداران سینمای تاریخی و حماسی می بندد. خواکین فینیکس برای نقش ناپلئون در این فیلم انتخاب شد و این فیلم داستان زندگی این شخصیت تاریخی را روایت می کند.

خلاصه فیلم ناپلئون

فیلم ناپلئون درباره ماهرترین و قدرتمندترین رهبر نظامی فرانسوی ناپلئون بناپارت است. این فیلم به تفصیل به بررسی تأثیرات ناپلئون بر فرانسه می پردازد و زندگی او را از آغاز قدرت تا سرنگونی نشان می دهد. فیلمنامه ریدلی اسکات از منظر ملکه ژوزفین، همسر ناپلئون روایت می شود.

تاریخ انتشار ناپلئون

تریلر فیلم ناپلئون نشان می دهد که Sony Pictures Releasing آن را در 22 نوامبر 2023 در ایالات متحده و انگلیس منتشر خواهد کرد. نسخه پریمیوم این فیلم نیز در تاریخ نامشخصی بر روی سرویس استریم Apple TV+ منتشر خواهد شد.

تریلر رسمی فیلم ناپلئون

تریلر فیلم ناپلئون

تریلر فیلم ناپلئون نشان می دهد که آخرین اثر ریدلی اسکات یک فیلم عالی با صحنه های اکشن دیدنی است. مدت زمان رسمی این فیلم 2 ساعت و 37 دقیقه است. ناپلئون به دلیل خشونت و محتوای جنسی قوی رتبه بندی بالغ را دریافت کرد.



تریلر فیلم ناپلئون

منبع سایت فیگار

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=27989

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.