• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

بلومبرگ: آمریکا عرضه غلات جهان را محدود خواهد کرد!

  • کد خبر : 39141
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
بلومبرگ: آمریکا عرضه غلات جهان را محدود خواهد کرد!

اکوایران: طبق یک پیش‌بینی کلیدی، ایالات متحده در فصل آینده عرضه جهانی غلات را محدودتر خواهد کرد و زمینه را برای افزایش قیمت‌های کالاهای کشاورزی فراهم می‌کند، زیرا اقتصادها همچنان با تورم مداوم دست و پنجه نرم می‌کنند.

اخبار اقتصادی، بر اساس اولین پیش بینی وزارت کشاورزی ایالات متحده، ذخایر گندم جهان برای فصل 2024-2025 حدود 253.6 میلیون تن برآورد شده است که رقمی کمتر از میانگین تخمینی و کمترین میزان در 8 سال گذشته است. سال ها.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این چشم انداز در بحبوحه ذخایر غلات پایین و نگرانی ها مبنی بر اینکه آب و هوای نامساعد به محصولات آتی لطمه می زند، ارائه می شود و هوای سرد در روسیه (برترین صادرکننده گندم) یکی از نگرانی ها است. ارایه شده. بر اساس گزارش وزارت کشاورزی آمریکا، روسیه بزرگترین صادرکننده جهان باقی خواهد ماند. اما در فصلی که از اول تیرماه آغاز می شود، پیش بینی می شود صادرات کمتری نسبت به فصل قبل داشته باشد. علاوه بر گندم، عرضه جهانی ذرت (حدود 2.1 درصد کمتر از میانگین) 312.3 میلیون تن برآورد شده است.

مشارکت کم تهران در اقتصاد

معاملات آتی گندم با 3.7 درصد افزایش به 6.6075 دلار در هر بوشل رسید که بالاترین قیمت روزانه در 9 ماه گذشته بود و آتی ذرت نیز 2.6 درصد افزایش یافت.

وزارت کشاورزی ایالات متحده برآورد خود را برای محصول فعلی سویا در برزیل به 154 میلیون تن کاهش داد که یک میلیون تن کمتر از ماه گذشته است. این آژانس به دلیل وقوع سیل در ایالت ریو گرانده دو سول این کاهش را انجام داد. می تواند به رکورد 169 میلیون تن برسد. همچنین انتظار می‌رود عرضه سویا در ایالات متحده بیشتر از انتظار معامله‌گران باشد.

از توافق با آژانس تا تحریم اکونومیست/ اگر بورس ارزش دارد چرا خریدار ندارد؟

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39141

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.