• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

بانک ها در مورد نرخ بهره آتش بس کردند

  • کد خبر : 30867
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
بانک ها در مورد نرخ بهره آتش بس کردند

بانک مرکزی در گزارش منتهی به اول آبان ماه، نرخ سود بین بانکی را 23.6 درصد اعلام کرد که نسبت به هفته منتهی به 3 آبان 0.03 درصد کاهش داشت. این نشان می دهد که اولاً تزریق پول بانک مرکزی به بازار آزاد تغییر نکرده است و ثانیاً هیچ بانکی از بانک مرکزی درخواست اعتبار منظم نکرده است و احتمالاً عطش تقاضا یا حتی کسری منابع در شبکه بانکی باعث شده است. کاهش یافته و فشار بر نرخ بهره کاهش یافته است.

نماد شرکت ذوب روی از اصفهان در این گزارش اعلام کرد با توجه به افزایش قیمت موسسات تولیدی (مواد اولیه، انرژی و دستمزد)، تصمیم بر توقف تولید شمش روی در چند ماه اخیر این سال است. . .

سعید واشقانی رئیس اداره نظارت بر سردبیران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: حدود 50 درصد از سردبیران آیین نامه واریز سود نقدی به مجامع را اصلاح کردند و مقرر شد این سود تا 4 ماه آینده واریز شود. حداکثر ماه از تاریخ تصویب.

شرکت سایپا همچنین درباره اقدامات لازم برای خروج از ماده 141 قانون تجارت صحبت کرده است که از جمله آنها می توان به افزایش قیمت ها، تغییر ترکیب تولید همراه با تامین مالی بازار سرمایه و همچنین افزایش سرمایه اشاره کرد. از تجدید ارزیابی دارایی ها. عناصر ذکر شده در این زمینه.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30867

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.