• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

بانک اقتصاد نوین – افزونه بانکداری را فقط از طریق سایت یا راه های پیشنهادی دانلود کنید.

  • کد خبر : 33815
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
بانک اقتصاد نوین – افزونه بانکداری را فقط از طریق سایت یا راه های پیشنهادی دانلود کنید.

به گزارش اخبار اقتصادی، بانک ها به عنوان ارائه دهندگان نرم افزارهای بانکی همواره دغدغه تامین امنیت و حفاظت از کاربران خود را دارند، اما وقوع برخی اتفاقات از جمله تحریم فروشگاه های خارجی باعث تداوم سوء استفاده ها در این فضا شده است.

مشکلی که موضوع یکی از گزارش های سایت انگلیسی زیپرمیوم بود و ارائه نرم افزارهای ناامن توسط برخی بانک های ایرانی، کاربران را با مشکل مواجه کرده بود.

مجید بهرامی، مدیر روابط عمومی بانک اقتصاد نوین وی در گفت وگو با رکنا، با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حفظ امنیت کاربران، اظهار کرد: بانک ها به روش های مختلف و مکرر راه های دسترسی به نرم افزارهای امن را اطلاع رسانی می کنند. اخیراً با استفاده از پیامک و رسانه های موجود، به کاربران تاکید کرده ایم که برای نصب و به روز رسانی اپلیکیشن، تنها باید به وب سایت اصلی و رسمی بانک مراجعه کنند که راه های نصب و به روز رسانی نرم افزار و امکانات نصب در آن خواهد بود. ارائه شده به طور مستقیم یا از طریق فروشگاه های مورد تایید بانک ارائه می شود.

به جز اپلیکیشن های بانکی که در وبسایت رسمی بانک ها قابل دانلود هستند، در زمینه گوشی های اندرویدی، بازار راهی مطمئن برای دانلود نزد بانک ها است، از تمامی بانک ها مجوز گرفته است و کاربران می توانند بدون نگرانی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

قسمت بعدی صحبت های بهرامی به راه های ایمن دانلود نرم افزار اختصاص داشت. وی در پایان گفت: به کاربران توصیه می کنیم نرم افزار بانکی خود را فقط از طریق وب سایت و به روش های توصیه شده دانلود و به روز رسانی کنند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

بهرامی در پایان با اشاره به نظارت مستمر بر فروشگاه های داخلی و خارجی تصریح کرد: فروشگاه های داخلی و خارجی همواره توسط تیم های نظارتی و امنیت اطلاعات بانک رصد می شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود. موارد دروغین یافت.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33815

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.