• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

آیا دیجی کالا واقعا ارزان ترین فروشگاه اینترنتی ایران است؟

  • کد خبر : 33961
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
آیا دیجی کالا واقعا ارزان ترین فروشگاه اینترنتی ایران است؟

15 سال پیش زمانی که کمتر کسی به خرید اینترنتی فکر می‌کرد، مجموعه دیجی کالا فعالیت خود را با فروش آنلاین محصولات دیجیتال آغاز کرد. کم کم بر تنوع این محصولات اضافه شد و به طبع، مشتریان این فروشگاه هم بیشتر شدند. تا جایی که امروزه می‌توان دیجی‌کالا را به جرعت یکی از 10 سایت برتر فروشگاهی ایران دانست. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این مجموعه به تلاش برای راضی نگه داشتن کاربران برمی‌گردد. ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در کنار قیمت‌های رقابتی و مناسب و وجود کد تخفیف از عمد‌ه‌ترین دلایل استقبال مشتریان از دیجی کالا محسوب می‌شوند. کد تخفیف این فروشگاه اینترنتی اشکال و انواع مختلفی داشته و می‌تواند برای همه کاربران در خریدهای اول و غیراول کاربرد داشته باشد. با این وجود، هنوز هم سؤال این است که آیا دیجیکالا واقعا ارزان‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران است؟

دیجی کالا، بزرگترین مارکت پلیس ایرانی

همانطور که گفته شد، دیجیکالا در آغاز فعالیت خود یک فروشگاه آنلاین معمولی بود که تعداد محدودی محصول برای فروش در اختیار داشت. چیزی که امروزه از دیجی کالا می‌بینیم بسیار متفاوت تر و گسترده تر است. این فروشگاه بعد از مدتی نه تنها تنوع بی نظیری از همه کالا ها را ارائه داد، بلکه فرصت‌های خوبی برای همکاری با سایر فروشندگان نیز فراهم کرد. این یعنی تبدیل شدن دیجی کالا به یک مارکت پلیس فعال. اگر بخواهیم کمی‌ بیشتر توضیح دهیم، باید بگوییم دیجی کالا با استفاده از شهرت و اعتبار خود، این امکان را برای فروشندگان مختلف فراهم کرده‌ است تا با فروش محصولات خود از طریق سایت این مجموعه، معرفی برند بهتری داشته و درآمد حاصل از فروش محصولات خود را افزایش بدهند.

مهم ترین عوامل محبوبیت دیجی کالا

موفقیت در هیچ زمینه‌ای و برای هیچ کس اتفاقی به دست نمی‌آید. اگر دیجی کالا امروز یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است باید دلایل این دستاورد را در خدمات آن‌ها بررسی کرد. در طول سال‌ها فعالیت فاکتور‌های مهمی‌ وجود داشته ‌اند که در کنار هم به رشد این مجموعه کمک کرده‌اند. تنوع بالا، قیمت‌های مناسب، کد تخفیف دیجی کالا، ارسال سریع، ضمانت اصالت و تضمین کیفیت را می‌توان از مهم‌ترین نقاط قوت این مجموعه دانست. همچنین، امکان مشارکت در فروش، باز پس گیری محصولات و … بر محبوبیت این فروشگاه افزوده است. از این موارد که بگذریم، خرید ارزان و به صرفه یکی از مهم ترین چیزهایی است که دیجی‌کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و باعث جلب هرچه بیشتر رضایت آن‌ها می‌شود. در این مجموعه راه‌های زیادی برای خرید ارزان تر پیش روی شما خواهد بود. در ادامه، برخی از این راهکار‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. احتمالاً شما هم بعد از استفاده کردن از این خدمات متوجه می‌شوید که چرا دیجی کالا را ارزان‌ترین فروشگاه آنلاین ایرانی می‌دانند.

استفاده از کد تخفیف، راهکاری همیشگی

راهکار طلایی که برای خرید ارزان از دیجی کالا در اینجا به شما کمک می‌کند، کد تخفیف دیجی کالا است. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و بزرگ انواع کد تخفیف را از طریق سایت‌های معتبر فعال در این حوزه مثل کانال تخفیف در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. حالا کاربران می‌توانند با اعمال این کد در هنگام ثبت سفارش خرید ارزان تری داشته باشند. نکته مهمی‌که باید در این روش خرید در نظر بگیرید، محدودیت تعریف شده برای کدهای مختلف است. به این معنی که شما نمی‌توانید هر کد تخفیف را برای هر خریدی استفاده کنید. معمولاً این کدها برای خرید محصولات مشخص، سفارش از برندهای خاص و یا خرید بیشتر از یک مبلغ معین، تعریف می‌شوند. در هنگام دریافت کد، شرایط استفاده را به طور کامل مطالعه کنید تا خرید شما بدون مشکل پیش برود.

مزیت های متعدد دیجی پلاس

دیجی پلاس یک سرویس اشتراکی است. یعنی شما حق اشتراک پرداخت می‌کنید و برای مدتی عضویت در این مجموعه را به دست می‌آورید. در مقابل، از مزیت‌ها و خدمات خاصی نیز بهره‌مند می‌شوید. به عنوان مثال، هدیه نقدی، ارسال رایگان، امکان بازگرداندن کالا تا 30 روز پس از خرید، پیشنهادهای شگفت انگیز اختصاصی، ارسال فوری و پشتیبانی منحصر به فرد از جمله این خدمات هستند. البته، عضویت در این مجموعه را بیشتر به کاربرانی پیشنهاد می‌کنیم که از مشتریان دائمی‌دیجی کالا هستند و از این فروشگاه زیاد خرید می‌کنند. خبر خوب این است که اشتراک ارزان این مجموعه با کد تخفیف دیجی پلاس امکان پذیر است. به این معنی که می‌توانید هنگام پرداخت حق اشتراک کد تخفیف وارد کرده و به این ترتیب با پرداخت هزینه بسیار کمی‌از مزیت‌های این سرویس بهره مند شوید.

مزیت های متعدد دیجی پلاس

تخفیف‌های شگفت انگیز و مناسبتی دیجی کالا

یکی از لذت بخش‌ترین کار‌هایی که افراد در زندگی خود انجام می‌دهند خرید کردن است. حالا تصور کنید بتوانید یک محصول را با قیمتی بسیار کم تر از بازار خریداری کنید. مسلماً لذت این خرید تا همیشه در ذهن شما خواهد ماند. دیجی کالا برای کسب رضایت کاربران خود و البته در ادامه آن، برای فروش بیشتر، کد تخفیف‌های متنوعی را برای محصولات مختلف خود در نظر می‌گیرد. معروف ترین مدل تخفیف در این فروشگاه که احتمالاً همه شما در سایت دیجی کالا دیده‌اید، تخفیف‌های شگفت انگیز است. در این روش فروش، محصولات خاصی را می‌توانید در یک بازه زمانی مشخص با تخفیف‌های متنوعی که تا 80 درصد هم می‌رسد، خریداری کنید. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از انتخاب و سفارش، پیشنهاد‌های شگفت انگیز را بررسی کنید. شاید کالای مد نظر شما در این قسمت با قیمت بسیار بهتری قابل خریداری باشد.

البته تخفیف‌های متنوع دیگری نیز در دیجیکالا برای کاربران در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است تخفیف دیجی کالا روی محصولات یک برند خاص و یا روی دسته ای از محصولات از برندهای مختلف اعمال شده باشد. مثلاً می‌توانید کالاهای دیجیتال را با تخفیف ویژه بخرید. تخفیف‌های مناسبتی از دیگر روش‌های خرید ارزان تر از دیجی کالا هستند. به عنوان نمونه، حراج های فصلی، تخفیف های شب یلدا، تخفیف روز مادر، روز پدر، بلک فرایدی و موارد مشابه را می‌توان در این دسته قرار داد.

عضویت در دیجی کلاب

دیجی کلاب باشگاه مشتریان دیجی کالا است. همه کاربرانی که در دیجی‌کالا عضو هستند و خریدهای خود را از این فروشگاه انجام می‌دهند از اعضای دیجی کلاب محسوب می‌شوند. در دیجی کلاب خدمات متنوعی به کاربران ارائه می‌شود. فروش محصولات با تخفیف‌های شگفت انگیزی که گاهی تا 100 درصد هم می‌رسد یکی از این خدمات است. ارائه کدهای تخفیف متنوع مثل تخفیف در خرید اول و ارسال رایگان دیجی کالا هم از دیگر مزیت‌های عضویت در این کلاب محسوب می‌شود. البته، امکان شرکت در قرعه کشی‌ها را هم نباید از قلم انداخت. به یاد داشته باشید که این خدمات بر اساس امتیازاتی که هر کاربر در این سایت به دست می‌آورد، به آن‌ها ارائه می‌شود. برای کسب امتیاز دیجی کلاب سه راه بسیار ساده وجود دارد. خرید کردن، نظر دادن درباره محصولات و دعوت از دوستان برای عضویت در دیجی کلاب.

حراج دیجی کالا فرصت بی‌نظیر خرید ارزان

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب دیجی‌کالا که امکان خرید ارزان و به صرفه را به کاربران می‌دهد، حراج دیجی کالا است. حراجی‌ها معمولاً به صورت دوره‌ای در فصول یا مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شوند. حراج دیجیکالا هم چندین بار در طول سال برگزار شده و فرصتی بی‌نظیر برای تجربه خریدی ارزان است. در این حراج‌ها ممکن است هر محصولی از لوازم خانگی گرفته تا موبایل، لباس، لوازم آرایش و حتی ابزارآلات مشمول تخفیف‌های ویژه شوند. اگر گوش به زنگ این حراجی‌ها باشید، می‌توانید از تخفیف‌هایی استثنایی بهره مند شوید.

امکان مقایسه میان فروشندگان مختلف

در نهایت، به یک روش سنتی؛ اما همیشگی برای خرید ارزن تر می‌رسیم. حتماً شما هم در خرید های حضوری و یا حتی آنلاین قیمت یک محصول را از فروشندگان مختلف پرسیده‌اید و گاهی تفاوت قابل توجهی هم به چشم شما آمده است. پرسش از فروشندگان مختلف و انتخاب کمترین قیمت و بهترین شرایط خرید یک روش اثبات شده برای خرید مقرون به صرفه‌تر است. در دیجی کالا فروشندگان مختلفی علاوه بر خود دیجی کالا به عرضه محصولات خود مشغول هستند. در این مجموعه، به جای سر زدن به چندین فروشگاه یا سایت مختلف می‌توانید تنها با چند کلیک و در چند دقیقه قیمت کالا را در فروشگاه‌های مختلف ببینید، مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=33961

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.