• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
5

آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی از هفته آینده

  • کد خبر : 41241
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی از هفته آینده

به گزارش اخبار اقتصادی، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: هفته آینده عرضه جدیدی در سامانه واردات انجام می شود که با عرضه های قبلی متفاوت است. این پیشنهاد آخرین فرصت برای مالکان اولویت دار خودروهای وارداتی (کسانی که در اسفند 1401 در سامانه ثبت نام کرده اند) است و در صورتی که این افراد خودروی مورد نظر خود را انتخاب نکنند، دیگر اولویت خرید نسبت به سایر افراد ندارند.

ضیغمی در ادامه بیان کرد: همچنین از ابتدای هفته آینده متقاضیان جدید می توانند با مسدود کردن 500 میلیون تومان در حساب پروکسی، خودروهای وارداتی را خریداری و در این دوره سامانه واردات شرکت کرده و خودروی مورد نظر خود را به همراه مشتریان قبلی خریداری کنند. برای خرید انتخاب کنید.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، در این عرضه خودروهای وارداتی اولویت اول با مشتریان قبلی است و متقاضیان جدید نیز می توانند خودرو خریداری کنند. اما از نسخه های بعدی اولویت خرید برای مشتریان قدیمی سیستم به کلی از بین می رود و دیگر هیچ امتیازی نسبت به مشتریان جدید نخواهند داشت.

مهدی ضیغمی تصریح کرد: متقاضیان جدید توجه داشته باشند که در صورت ایجاد حساب نمایندگی و ثبت نام در سامانه واردات، اولویت طولانی مدت ندارند و از این پس می توانند برای هر دوره ای از سامانه واردات ثبت نام کنند یک مشتری جدید وجود دارد. بدیهی است در صورتی که مشتری به دلیل حجم تقاضا نتواند خودروی خاصی را خریداری کند، باید مجدداً مراحل ثبت نام را برای دوره های بعدی سامانه طی کند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به 7 هزار و 800 خودروی وارداتی مجاز و تحویل متقاضیان شده است. همچنین بیش از 16 هزار خودرو در گمرکات کشور در حال ترخیص هستند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41241

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.