• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

چشم سرمایه گذاران به درآمد انویدیا

  • کد خبر : 43407
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
چشم سرمایه گذاران به درآمد انویدیا

اکوایران: انتشار گزارش های درآمدی شرکت ها به ویژه سازنده تراشه های هوش مصنوعی انویدیا در این هفته در کانون توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و می تواند نوسانات زیادی را در بازارها ایجاد کند.

اخبار اقتصادی، داده‌های اقتصادی مانند تورم و رشد این هفته برای سرمایه‌گذاران جهانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا بزرگ‌ترین بانک‌های مرکزی جهان مانند فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا در آستانه کاهش نرخ بهره هستند. و هر نشانه ای از تداوم آن می تواند بر تصمیمات سرمایه گذاری فعالان بازار تاثیر بگذارد. گزارش‌های درآمدی، به‌ویژه انویدیا در این هفته، می‌تواند تأثیرات شگرفی بر بازارها داشته باشد.

داده‌های سود صنعتی چین، شاخص قیمت مسکن در آمریکا و اعتماد مصرف‌کننده آمریکا از جمله داده‌های مهم این هفته هستند که در روز سه‌شنبه منتشر می‌شوند و بر انتظارات سرمایه‌گذاری تأثیر می‌گذارند.

گزارش درآمد انویدیا که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود برای بازار اهمیت زیادی دارد. درآمد این شرکت در فصول اخیر رشد بالایی را به ثبت رسانده است و اهمیت آن به این دلیل است که اگر رشد مورد انتظار بازار در درآمد آن رخ ندهد، ممکن است منجر به فروش قوی در شرکت های هوش مصنوعی شود.

شاخص قیمت مصرف کننده استرالیا نیز یکی از داده های مهمی است که در روز چهارشنبه منتشر می شود. اهمیت این داده ها در این است که نشان می دهد آیا استرالیا به سایر بانک های مرکزی در کاهش نرخ بهره خواهد پیوست یا خیر.

آمار تورم ماه اوت آلمان و اسپانیا در روز پنجشنبه منتشر خواهد شد که برای بانک مرکزی اروپا بسیار مهم است. سرمایه گذاران انتظار دارند که بانک مرکزی اروپا برای دومین بار تصمیم به کاهش نرخ بهره بگیرد.

ویرایش دوم تولید ناخالص داخلی ایالات متحده نیز در این هفته منتشر خواهد شد که انتظار می رود به دلیل بازنگری در داده های خرده فروشی ژوئن 0.1 کمتر از گزارش قبلی باشد.

داده های تورم از توکیو و خرده فروشی از استرالیا نیز مورد توجه سرمایه گذاران در روز جمعه است.

نرخ بیکاری و خرده فروشی آلمان نیز از جمله داده های مهم این هفته است که نشان می دهد آیا اقتصاد این کشور داده های ضعیف PMI را تایید می کند یا خیر.

اطلاعات درآمد و هزینه های شخصی ایالات متحده در روز جمعه این هفته منتشر خواهد شد. انتظارات اصلی بر رشد 0.2 درصدی درآمد شخصی است. همچنین انتظار می رود هزینه های شخصی بر اساس آمار خرده فروشی افزایش یابد.

سرمایه گذاران همچنین انتظار دارند تورم هزینه های اصلی مصرف شخصی (PCE) 0.2% در ماه باشد، در حالی که انتظار می رود رشد سالانه به 2.7% برسد.

شاخص مدیران خرید روز جمعه شیکاگو می‌تواند بینشی در مورد شاخص مدیران خرید موسسه ISM ارائه دهد که هفته آینده منتشر خواهد شد.

انتظار می رود تولید ناخالص داخلی کانادا نیز در روز جمعه منفی باشد که می تواند پول این کشور را تضعیف کند.

فعالان بازار جهانی همچنین سخنرانی های اعضای فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا را در این هفته از نزدیک دنبال می کنند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43407

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.