به گزارش اخبار اقتصادی، «آرتور هیز»، مدیرعامل شرکت خدمات مالی و مبادلات ارز دیجیتال بیت‌مکس (BitMEX) اعلام کرده است که قیمت بیت کوین در سال 2026 از 750 هزار دلار فراتر خواهد رفت و به یک میلیون دلار خواهد رسید.

به گزارش کوین تلگراف، آرتور هیز گفت: “من کاملا موافقم که تا پایان دهه 2030، جهان با یک بحران مالی جدی مانند رکود بزرگ مواجه خواهد شد؛ اما قبل از آن زمان، ما شاهد افزایش قابل توجهی در رونق و رفاه خواهیم بود. ارزش بازارها، از بازارهای سهام تا بازار ارزهای دیجیتال.

مدیرعامل بیت مکس با اشاره به وضعیت بدهی دولت آمریکا و مشکلات ایجاد شده در شبکه بانکی این کشور گفت: در چنین شرایطی است که گروهی از سرمایه گذاران به دنبال گزینه های سرمایه گذاری دیگری از جمله بیت کوین هستند.

آرتور هیز معتقد است که تایید نهایی “صندوق تبادل بیت کوین قیمت نقطه ای” در آمریکا و اروپا و همچنین “رویداد نصف شدن” می تواند قیمت بیت کوین را در ژوئن یا جولای 2024 به حدود 70000 دلار افزایش دهد که بالاترین قیمت خواهد بود. در تاریخچه این ارز دیجیتال.

صندوق قابل معامله در بورس نوعی صندوق سرمایه گذاری عمومی است. رویداد نصف شدن نیز به نصف شدن ارزش بیت کوین اشاره دارد که تقریباً هر چهار سال یک بار در شبکه بیت کوین اتفاق می افتد و به معنای کاهش پاداش استخراج برای ماینرها است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (19 اکتبر) بین 27000 تا 27000 دلار و 475 سنت بود. تغییرات قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از 500 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 11 میلیارد و 77 میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 52.1 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز بین 1550 تا 1575 دلار بود. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این ارز دیجیتال حدود 20 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش اتریوم در 24 ساعت گذشته 5 میلیارد و 69 میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 84.4 درصد کاهش داشته است.