• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

هشدار توانیر به شهروندان/ این ارقام باورنکردنی بود

  • کد خبر : 43321
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
هشدار توانیر به شهروندان/ این ارقام باورنکردنی بود

به گزارش اخبار اقتصادی، «مصطفی رجبی مشهدی» با بیان اینکه در سومین روز از شهریور ماه در ساعات پیک مصرف، تقاضای مصرف است، گفت: برق به 77 هزار مگاوات رسید، تصریح کرد: در سوم شهریور ماه 42 روز و 42 برابر با ارقام باورنکردنی از تقاضای مصرف برق در سال گذشته پیشی گرفتیم.

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت توانیر افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در 50 سال گذشته مرداد گرم بی سابقه ای را تجربه کرده ایم و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی قرار بود با افت جزئی مواجه شویم. در دمای کشور از روز گذشته نه تنها دما کاهشی نداشته است، بلکه گزارش ها حاکی از آن است که تا پایان هفته جاری با تداوم و تداوم گرمای غیرعادی مواجه هستیم.

سخنگوی صنعت برق با قدردانی از همکاری همه هموطنانی که در مدیریت مصرف برق به کارگران صنعت برق کمک کرده اند، گفت: با توجه به اینکه صلبیت گرما و دماهای بالا تا پایان هفته جاری ادامه دارد و افزایش پرمصرف ها باعث افزایش مصرف برق خواهد شد. ایجاد برخی مشکلات در تامین برق پایدار است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: لازم است مشترکان با صرفه جویی حداقل 10 درصدی به کاهش مشکلات تامین پایدار و مستمر برق در کشور کمک کنند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43321

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.