• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

گزارش بانک صادرات ایران از مصادره فرهنگسرای سیرو

  • کد خبر : 25590
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
گزارش بانک صادرات ایران از مصادره فرهنگسرای سیرو

به گزارش اخبار اقتصادی– در پی انتشار خبری از سوی رئیس کمیته گردشگری شهرداری تهران مبنی بر مصادره فرهنگ سرای سرو توسط بانک صادرات ایران، این بانک ضمن ارائه توضیحاتی، آمادگی خود را برای حل این موضوع از طریق مذاکره اعلام کرد.

به گزارش به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، محلی که به عنوان نهالستان سرو مورد استفاده قرار می گرفت در رهن بانک صادرات ایران به عنوان مبنای پرداخت تسهیلات به شرکتی به نام «کتام» قرار گرفت که به دلیل عدم پرداخت بدهی توسط بدهکاران، ثبت مذکور در سال 1350 از طریق مراجع ذیصلاح قضایی به بانک منتقل گردید. اما از ابتدا به دلیل تملک شهرداری، تحویل ملک با مشکل مواجه شد و به ناچار پس از طرح دعوی، در سال 62 رای تخلیه شهرداری از محل مذکور صادر شد و در 40 سال گذشته مذاکراتی صورت گرفت. جلسات و مساعدت با شهرداری باعث شد که حل نشده و شهرداری همچنان به دستور صادره عمل نکرده و مکان مذکور به بانک واگذار نشده است.

بانک صادرات ایران با هدف تولید منابع نقدی و غیرنقدی و تزریق مجدد آن به چرخه تولید و همچنین گره گشایی معیشت مردم در وصول مطالبات به ویژه مطالبات مشکوک با حمایت مدیران محترم و مدیران محترم در تلاش است. مراجع قضایی به صورت قانونی و از طریق مجاری شکایت قانونی.

بدون شک پیگیری مطالبات بانک صادرات ایران پیگیری حقوق بشر است در حالی که در سال جاری که تحت عنوان «کنترل تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، تولید منابع با هدف چرخاندن چرخ تولید با اعطای تسهیلات به اقتصاد کشور است. شرکت ها بنگاه ها و مراکز صنعتی بر اساس منویات مقام معظم رهبری ارزیابی می شوند.

در همین چارچوب بانک صادرات ایران با پرداخت 38 میلیارد ریال قرض الحسنه در پنج ماهه امسال و پرداخت بیش از 130 هزار فقره قرض الحسنه و وام حمایتی در سال جاری از ایجاد 31 هزار شغل حمایت کرد. نقش کمک و حمایت، تامین معیشت، تشکیل خانواده، مادری، اشتغال، مسکن و درمان و سایر نیازهای ضروری مردم بوده است.

در عین حال، بانک صادرات ایران آمادگی خود را برای حل موضوع مذکور از طریق مذاکرات میانجیگری و ترخیص اموال مذکور اعلام می دارد.

منبع شفقنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25590

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.