• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

پیش بینی بورس فردا 6 فروردین 1403 / آسمان سرخ بورس

  • کد خبر : 37892
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
پیش بینی بورس فردا 6 فروردین 1403 / آسمان سرخ بورس

اکوایران: در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 53 هزار و 900 واحد افت (افت 2.38 درصدی شاخص) را تجربه کرد تا نشان دهد آسمان بازار سرمایه نه تنها صاف است. بلکه قرمز .

اخبار اقتصادی، در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، ارزش بازار 7 هزار و 655 همتی و ارزش معاملات بازار در محدوده 5 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و با این معاملات کم ارزش، ارتفاع شاخص کاهش یافت. بیش از 53 هزار واحد اضافه شد.

بازار امروز بازاری بود که پیش از هر بازاری شایعات شروع جنگ را جدی گرفت و با افت شدیدی واکنش خود را به اخبار سیاسی نشان داد.

خودرو، فلزات اساسی و بانک ها گروه هایی بودند که بیشترین ارزش معاملاتی را البته در سمت فروش و در صف های فروش به ثبت رساندند!

در نقشه بازار تنها نماد فاذر در صف خرید نشسته بود و بقیه نمادها دارای جنبه منفی بودند و نماد زمانهان تنها نمادی بود که در گروه محصولات کشاورزی سمت مثبت را به ثبت رساند. .

ضمناً زمان برگزاری دومین حراج شمش طلا امسال مشخص گردیده و هفدهمین جلسه حراج استاندارد شمش طلا فردا یکشنبه 5 فروردین 1403 برگزار می گردد.زمان برگزاری حراج ساعت 12 الی 16 می باشد. 00 و سپرده هر قطعه شمش طلای استاندارد سه میلیارد و 500 میلیون ریال است. خریدار می تواند تا ساعت 24 امروز شنبه 25 فروردین ودیعه را پرداخت کند.

خبر دیگری که در روز قرمز بازار سرمایه بین اهالی بازار سرمایه دست به دست شد، خبر تعطیلی سفارت هلند در ایران بود. رسانه ها از بسته شدن سفارت هلند در تهران و کنسولگری هلند در اربیل به دلایل امنیتی خبر دادند.

در بحبوحه گمانه زنی های فزاینده درباره واکنش احتمالی ایران به رژیم اسرائیل، منابع خبری از تعاملات نظامی بین ایالات متحده و اسرائیل خبر داده اند.

این مسائل در کنار اخبار دیگری که از اظهار نظر مقامات مختلف و گزارش رسانه های بین المللی درباره تنش ایران و اسرائیل به دست می آید، باعث می شود بازار به فکر روزهای خوب و رشد نباشد، اما به محض کاهش احتمال درگیری نظامی، پایتخت بازار می تواند ریزش های اخیر را جبران کند و روزهای سختی در انتظار ما برای رسیدن به آن است.

در پایان بازار امروز بیش از 1.7 میلیارد تومان پول از بورس تهران خارج شد و دومین روز برداشت های سنگین از بورس تهران را رقم زد. در 18 آوریل، بازار بیش از هزار تریلیون برداشت پول واقعی را ثبت کرد و امروز این برداشت برای دومین بار در سال جاری تکرار شد.

بررسی فنی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران

در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل بورس بیش از 53 هزار واحد افت (2.38 درصد افت) را به ثبت رساند و بازار که از تنش فزاینده ایران و اسرائیل ناامید شده بود، تا پایان خروج قرمز از منفی ها استقبال کرد. فرش برای پخش پول بازار سرمایه.

از نظر فنی وجود شمع های متعدد در بازار کمی نگران کننده است زیرا بازار نشان داده است که پس از مشاهده این الگوی شمع (ریزش های شدید) بازیابی شاخص دشوار خواهد بود.

در این میان نماد فارس و تعدادی دیگر از نمادهای تشکیل دهنده شاخص مورد حمایت قرار گرفتند تا از افت بیشتر شاخص جلوگیری شود و ریزش بازار کمتر به چشم بیاید، اما واقعیت این است که آسمان بازار سرمایه در حال ریزش است از قرمز به سیاه بیش از حد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37892

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.