• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

پیش بینی بازار سهام فردا 20 آوریل 1403 / نشانه هایی برای بهبود بازار سهام

  • کد خبر : 37687
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
پیش بینی بازار سهام فردا 20 آوریل 1403 / نشانه هایی برای بهبود بازار سهام

اکو ایران: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات امروز رشد نسبتا خوبی را نشان داد، هرچند این ارقام قدرت چندانی برای تغییر مسیر بازار ندارند. اما به نظر می رسد در بازار نشانه هایی برای تغییر جهت بازار وجود دارد.

اخبار اقتصادی، در جریان معاملات امروز بورس تهران، ارزش معاملات امروز به 4.2 میلیارد تومان رسید که هنوز برای مبانی بازار سرمایه برای تغییر جهت بازار یا ورود به آن پایین است. است.

در نهایت شاخص کل با رشد 3000 واحدی کار را به پایان رساند تا تکنسین های بازار را تا سطح 2.2 میلیون واحد که تا چندی پیش به عنوان سطح مقاومت شناخته می شد، امیدوار کرد.

بانک ملت، نوری فارس و نماد بانک یکتز نوین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران داشتند به طوری که بانک ملت به تنهایی بیش از 3200 واحد شاخص را در جهت مثبت حرکت داد.

بیشترین ارزش معاملاتی بازار بورس تهران به گروه بانکی تعلق گرفت و این گروه با کسب بیش از 452 میلیارد تومان ارزش معاملاتی، از نظر ارزش معاملاتی پیشتاز گروه شد. پس از این گروه خودرویی با ارزشی نزدیک به 300 میلیارد تن در جایگاه دوم قرار گرفت. جایگاه دوم را نیز فلزات اساسی و مواد شیمیایی به خود اختصاص داده اند.

بانک ملت در گزارشی که در سامانه کدال منتشر کرده است، نزدیک به ۶۵ میلیارد تومان سود به برکت تبادل دارایی شناسایی کرده است. این بانک در این روز با صف خرید خوبی همراه بود. اهالی بازار سرمایه خاطرنشان کردند: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی؛ این سود صرافی بانک ها سود قابل تقسیم نیست و صرف افزایش سرمایه از این محل می شود.

در آخرین ساعت بازار امروز شاهد پوشش سبز صندوق های اهرمی بودیم که نمادهای شتاب، اهرم، موج و قدرت پیشتاز این انتشار بودند.

اما پس از مشخص شدن نرخ ارز دارایی بانک ها، خبر دیگری که به عنوان یک سیگنال در بازار دست به دست می چرخید، موضوع سفر وزیر امور خارجه بود. وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی به مسقط سفر کرد تا با سفیر عمان در تهران درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه به ویژه وضعیت غزه با مقامات عمانی دیدار و گفت‌وگو کند.

اما نشانه دیگری که نمی توان به آن اهمیت چندانی داد بحث تغییر رئیس سازمان بورس تهران است و نام افرادی که سازمان بورس تهران را هدایت خواهند کرد ذکر شده است تهران که در سطح است. از شایعات و گمانه زنی ها

گزینه های ریاست سازمان بورس به گونه ای بررسی شده است که رضوانی فر مانند سال های گذشته در یک سوی ماجرا قرار دارد و ناصرپور نایب رئیس فعلی عشقی و ابوذر سروش نام دیگری است که مطرح شده است. این روزها.

بررسی فنی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران

با این حال در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران رنگ نسبتا سبزی به خود گرفت و بازار گروه بانکی زیر پرچم بانک ملت و اقتصاد نوین مهم ترین گروه بازار روز محسوب می شد.

طبق اخبار دریافتی این روزها، بورس تهران می تواند انتظار روزهای بهتری را داشته باشد و می تواند روی حمایت 2.2 میلیون واحدی شاخص کل (البته فقط از نظر فنی) حساب باز کند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37687

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.