• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳

  • کد خبر : 37215
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳

اکوایران: در حال حاضر برخی فعالان بازار می گویند که قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی افزایش یافته است، برخی معتقدند در روزهای آینده به عنوان کار دلالان سکه . اگر مشکل جدی تر شود، ممکن است سکه ها حرکت کنند و Ascendant عقب نشینی کند.

اخبار اقتصادی، سلسله افزایش قیمت سکه امامی به 1403 رسید.آنطور که از شواهد نشان می دهد روند صعودی بازار سکه در اولین روز کاری سال 1403 مانند روزهای پایانی سال گذشته دیوانه شد.

از این حیث، بر اساس قیمت های اعلام شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت داخلی این فلز گرانبها روز گذشته از مرز 38 میلیون و 800 هزار تومان عبور کرد و وارد کانال 39 میلیون تومان شد و به سطح 39 رسید. میلیون و 100 هزار تومان.

در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند دیروز قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه افزایش هیجانی داشت، برخی معتقدند در روزهای آینده و با جدی شدن کار دلالان سکه، ارز. احتمالا دوباره افزایش خواهد یافت

البته در شرایط کنونی طلای جهانی نزدیک به 5 دلار نوسان صعودی را به ثبت رساند و در قیمت 2170 دلار قرار دارد.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که بر اساس قیمت فعلی سکه، سکه داران امروز مرز مهم 39 میلیون و 200 هزار تومانی را پیش رو دارند و در صورت باقی ماندن بالاتر از این حد، احتمال تداوم رشد ارز وجود دارد.

اما اگر امروز معامله گران سکه از مرز 39 میلیون تومان خارج شوند، ممکن است ارز در گام اول به 38 میلیون و 800 هزار تومان و در گام دوم به نصف کانال مذکور بازگردد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37215

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.