• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

وسایل جانبی که باعث کم کردن حرارت کابین خودرو میشود

  • کد خبر : 36866
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
وسایل جانبی که باعث کم کردن حرارت کابین خودرو میشود

آیا تا بحال با خودتان فکر کرده اید که چرا کابین خودروی شما گرم می شود؟ و یا از شدت گرمای داخل کابین آزده خاطر شده اید؟ باید بگوییم که این معضلی همگان و جهانی برای همه افرادی است که مالک یک خودرو هستند. گرمای داخل کابین خودرو می تواند شما را بیش از حد آزرده خاطر کند و بوی نامطبوعی را محیط ایجاد کند. اما راه حل چیست؟

علت بوی نامطبوع داخل خودرو در روزهای گرم تابستان

حتماً شما هم در یک روز گرم تابستانی، بوی نامطبوعی در ماشین تان احساس کرده اید. علت این بوی بد در کابین خودرو برخورد نور خورشید به لوازم جانبی درون خودرو است. درون نور خورشید، اشعه های وجود دارد که پس از برخورد با پلاستیک های بکار رفته در لوازم جانبی خودرو، فعل و انفعالاتی ایجاد می کنند که نتیجه آن در نهایت می شود بوی نامطبوع داخل خودرو. این بو می تواند در ریه ها نفوذ کند و آن ها را دچار آسیب های متعددی کند.

استفاده از آفتابگیر شیشه عقب

حالا که علت بوی بد را متوجه شدید، وقت یافتن راه حل می باشد. یکی از راه حل های شما برای کم کردن حرارت کابین خودرو و بوی نامطبوع ناشی از گرما، استفاده از آفتابگیر شیشه عقب ماشین است. یا حتی می توانید از آفتابگیرهای قسمت جلویی ماشین، در هنگامی که ماشین تان در بخشی پارک کرده اید استفاده کنید. آفتابگیر ماشین می تواند مانع از ورود نور خورشید و اشعه های خورشید شود. بنابراین داخل خودرو مانند ابتدا خنک و عاری از بوی نامطبوع خواهد ماند. آفتابگیر شیشه عقب در بخش انتهای خودرو قرار می گیرد و با کمک فنرهای بکار رفته در آن ثابت باقی می ماند.

استفاده از آفتابگیر شیشه جلو

یکی دیگر از مدل های آفتابگیر، استفاده از آفتابگیر شیشه جلو ماشین است. آفتابگیرهای شیشه جلو برای زمانی مناسب هستند که، شما ماشین را در بخشی پارک کنید. در آن زمان می توان با کمک آفتابگیر شیشه جلو، مانع از ورود حرارت و گرما به داخل خودرو شوید. این آفتابگیرها از جنس پلاستیک ها و پارچه های درجه یک و مقاومی هستند که نور را از خود رد نمی کنند.

آفتابگیر ماشین

استفاده از آفتابگیرها به عنوان روش تبلیغات

تا اینجا درباره مزایا استفاده از آفتابگیر ماشین مطلع شدیم، اما از اینجا به بعد می خواهیم درباره کاربرد آفتابگیر ماشین به عنوان یک راه تبلیغات صحبت کنیم. بله درست متوجه شدید، آفتابگیرها می توانند روشی مناسب برای تبلیغات کسب و کار شما باشند. به اینصورت که پس از چاپ برند و لوگو نام برند شما بر روی آفتابگیر، می توانید آن ها را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارائه دهید و یا می توانید تنها خودتان با استفاده از ان ها، کسب و کارتان را به سایر افراد نیز نشان دهید.

مزایا استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی

  • این روش جزو روش های کم هزینه اما پربازده می باشد. یعنی شاید نیز به هزینه چندانی نداشته باشد اما بعد از استفاده آن شاهد نتایج مطلوبی خواهید بود.

  • از این طریق می توانید کسب و کارتان را به افراد زیادی نشان دهید چون افتابگیرها، جزو لوازم جانبی محسوب می شوند که در معرض دید افراد زیادی قرار دارند.

  • علاوه بر تبلیغات، نیازهای دیگر خودرو شما مانند جلوگیری از ورود گرما را رفع می کنند.

  • با کیفیت هستند و تا مدت ها عمر دارند. این یعنی یکبار هزینه و تا مدت های طولانی دریافت بازدید از تبلیغات

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی

اگر بخواهیم درباره قیمت آفتابگیر تبلیغاتی با شما صحبت کنیم، باید بگوییم که هر یک از آفتابگیرهای تبلیغاتی از لحاظ ابعاد و مدل متفاوت هستند. همچنین در زمان چاپ تبلیغات شما بر روی آن ها، میزان زمان گذاشتن بر روی هر برند و لوگو متفاوت است. بنابراین اگر بخواهید درباره قیمت ها اطلاعات دقیقی کسب کنید، باید بگوییم که هر یک از ان ها براساس مدل و تبلیغات، قیمت متفاوتی دارند. بهتر است جهت دریافت خدمات و راهنمایی های دقیقتر با شماره 09124581067 تماس بگیرید.

خرید آفتابگیر شیشه عقب ماشین

راهنمای خرید ارزان آفتابگیر تبلیغاتی

اگر قصد دارید تا با استفاده از آفتابگیرهای تبلیغاتی کسب و کارتان را رونق ببخشید، ابتدا نیاز است که به چند نکته دقت کنید.

  • مرحله اول انتخاب مدل و رنگ آفتابگیر ماشین شما است. آفتابگیر هر ماشین ابعاد مخصوصی دارد و شما باید براساس مدل خودرو آفتابگیر تبلیغاتی تان را سفارش دهید.

  • نکته بعدی، انتخاب لوگو، نام برند و پالت رنگی برای برندتان است. هر کسب و کاری باید هویت بصری مخصوص به خودش را داشته باشد تا از طریق آن بتواند خود را به سایر افراد نشان دهد. توجه کنید تا لوگو و نامی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید که در ذهن ها بماند.

  • نکته ی سوم، بررسی قیمت آفتابگیر ماشین است. قبل از خرید به خوبی قیمت ها را بررسی کنید و سعی کنید از تولیدی ها خرید کنید. قطعاً قیمت های تولید کننده از فروشنده های کمتر می باشد و شما با این روش می توانید مبلغ کمتری بپردازید.

  • اگر قصد دارید تا آفتابگیرها را در تعداد زیاد سفارش دهید، حتماً قبل از دریافت محصولات تان، از فروشنده بخواهید تا نمونه ای را برای تست برای شما چاپ کند تا از سلامت کالا و چاپ آفتابگیرها مطلع شوید.

  • و در نهایت حتماً این کار را برعهده افراد حرفه ای و با سابقه بسپارید تا شما را متضرر نکنند. اگر مرکز معتبری را برای سفارش آفتابگیر انتخاب کنید، ممکن است محصول بی کیفیت و نامرغوب برای شما تولید کنند.

آفتابگیر تبلیغاتی را از کجا بخریم؟

خرید آفتابگیرهای تبلیغاتی را به ما بسپارید. ما به عنوان تولید کننده انواع آفتابگیرهای خودرو، همه مدل از آفتابگیرها را تولید می کنیم. ما از بهترین پارچه ها برای تولید آفتابگیر استفاده می کنیم و مواد چاپی ما از بهترین نوع می باشند. شما در آفتابگیرهای ما به هیچ عنوان اختلالات چاپی را مشاهده نمی کنید. به علاوه این ها چون ما تولید کننده های انواعی از آفتابگیرهای تبلیغاتی هستیم، می توانید محصولات دلخواه تان را در ابعاد و تعداد دلخواه با قیمت های بسیار پایین خریداری کنید. با خرید آفتابگیر تبلیغاتی از مجموعه آفتابگیران، به دنبال رشد و توسعه کسب و کار خود با استفاده از انرژی خورشیدی باشید. این فرصت را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید تا برای شما بهترین راه حل تبلیغاتی را فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36866

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.