• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
8

میانگین توزیع روزانه بنزین در ایام نوروز به 150 میلیون لیتر می رسد

  • کد خبر : 36365
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
میانگین توزیع روزانه بنزین در ایام نوروز به 150 میلیون لیتر می رسد

اخبار اقتصادی به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فضل الله اکبری در نشست ویدئو کنفرانسی با حضور روسای مناطق سی و هفت و دبیران کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی کشور، آمادگی مناطق برای محدوده عملیاتی این شرکت در ایام را مورد تاکید قرار داد. . نوروزی که امسال مصادف با ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: هماهنگی بیشتر از گذشته. با مجموعه های خدماتی سلامتی خدمات رسانی مناسب و آمادگی بیشتر در ایام نوروز را در دستور کار قرار داده ایم.

در این جلسه که با حضور مدیران بهره برداری، تامین و توزیع، سامانه هوشمند سوخت، منابع انسانی و رئیس روابط عمومی برگزار شد، آمادگی جایگاه های عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) برای پذیرایی از مسافران نوروزی و تلاش صورت گرفت. و تعهد کارکنان شرکت ملی پخش مشتقات نفتی از خدمات مطلوب و به موقع تشکر و قدردانی کرد.

مرتضی عابدینی مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز تلاش مستمر و مستمر کارکنان در سراسر کشور و ذخیره سازی مناسب سوخت را قبل از ایام نوروز برشمرد و اعلام کرد: امسال با توجه به شرایط اقلیمی حاکم. شرایط تامین و توزیع سوخت نیروگاه ها پایدار خواهد بود و این امر به طور مستمر انجام شده است.

علی اکبر عرب عماری، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز گفت: با توجه به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، تعطیلات بیشتری خواهیم داشت و باید پیش از تعطیلات پیش بینی های لازم انجام شود. زمینه ذخیره سازی سوخت کافی در سطح محلی در مناطق وجود دارد و این مهم با تلاش و انسجام بیشتر صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح پایش عرضه در جایگاه های سوخت از اواسط اسفندماه آغاز و تا نیمه فروردین 1403 ادامه دارد، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده گروه های عملیاتی بزرگی را به مسیرهای مختلف اعزام خواهیم کرد.

مدیر عملیات شرکت پخش فرآورده های نفتی بر برگزاری جلساتی با جایگاه ها، اتحادیه ها و شرکت های حمل و نقل پیش از این ایام برای ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد و اظهار داشت: پیش بینی های لازم در مورد ذخایر نفت سفید و گاز مایع با توجه به شرایط آب و هوا و احتمال سردی هوا وجود دارد. دستور کار در ایام نوروز

محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز تاکید کرد: تجهیزات و امکانات مربوط به سامانه هوشمند سوخت در مناطق به طور کامل تعمیر و تعمیر و عیب یابی تجهیزات قبل از شروع تعطیلات در دستور کار قرار گرفته است. با همکاری ستاد.

محسن مومنی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز از آغاز اجرای طرح نظارت بر عرضه سوخت نوروزی خبر داد و گفت: اجرای این طرح از 29 اسفندماه سال جاری در مراسمی در ستاد آغاز می شود. . و سی و هفت منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی.

وی هدف از اجرای این طرح نظارتی را آماده سازی کامل و رفع خرابی های احتمالی ایستگاه ها و بررسی وضعیت تجهیزات، عملکرد و کیفیت ارائه خدمات عنوان کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بر مستندسازی فعالیت های سوخت رسانی در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، کارشناسان مرکز ارتباط و پاسخگویی به مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هستند. آماده دریافت پیشنهادات، شکایات و انتقادات همه روزه نوروز. در کمترین زمان ممکن پاسخ دهید.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36365

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.