• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
5

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه امروز به پایان می رسد / انتخاب نکنید حذف می شود

  • کد خبر : 40904
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه امروز به پایان می رسد / انتخاب نکنید حذف می شود

به گزارش اخبار اقتصادی، سامانه تامین یکپارچه خودروهای وارداتی روز یکشنبه 12 تیرماه 31 خودرو برای آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده بودند عرضه و اولویت آنها مشخص شد.

در این مرحله، متقاضیان ممکن است پنج گزینه از سبد محصولات اعلام شده در زیر داشته باشند، اما در صورت اختصاص هر یک از پنج گزینه (بر اساس ترجیح متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی)، امکان لغو سفارش y وجود ندارد. تعویض خودرو در مراحل زیر الزامی است. علاوه بر این، برای هر متقاضی باید گزینه ای وجود داشته باشد. بنابراین پس از تخصیص خودرو و تماس با شرکت تامین کننده، در صورت عدم پرداخت، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حذف خواهد شد. لازم به ذکر است در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول است که در اسفند ماه 1401 حساب خود را قفل کرده اند.

وسیله نقلیه انتخاب نکنید، حذف خواهید شد

لازم به ذکر است متقاضیانی که در 13 فروش وارداتی (16-18 اردیبهشت 1403) شرکت کرده و یکی از خودروهای برقی (EQM5EV, EJ7, ENS1, GRE) را انتخاب کرده و خواهان تعویض خودرو هستند، فقط می توانند در این فروش (در پیشنهادات آینده این به هیچ وجه امکان پذیر نیست) خودروی برقی خود را لغو کنید و یکی از خودروهای موجود در این پیشنهاد را انتخاب کنید. در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را انصراف دهد و خودرویی را انتخاب نکند از اولویت بندی سامانه حذف خواهد شد.

همچنین با توجه به پیامک ارسالی و با توجه به مراحل 15 گانه عرضه و امکان تخصیص خودرو و عدم اقدام برای انتخاب خودرو از سوی برخی متقاضیان، گزارش شده است که با توجه به تنوع سبد محصولات قابل ارائه است، در صورت عدم اقدام در این مرحله و در مرحله بعد، اولویت اعلام شده از این افراد حذف و در مرحله ثبت نام جدید که در اختیار عموم قرار می گیرد، باید به عنوان سایر افراد و بر اساس شرایط اعلام شده هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

تسنیم

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40904

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.