• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5

ملکه فراری ارز دیجیتال تحت تعقیب FBI کیست؟

  • کد خبر : 40702
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
ملکه فراری ارز دیجیتال تحت تعقیب FBI کیست؟

روجا ایگناتوا یک زن بلغاری است که در حال حاضر در لیست تحت تعقیب ترین افراد فراری FBI قرار دارد. در ویدئوی زیر جزئیاتی در مورد این شخص وجود دارد.

اخبار اقتصادی، روجا ایگناتوا از سال 2017 به عنوان ملکه ارزهای رمزنگاری شده در جهان شناخته می شود و در فهرست فراریان تحت تعقیب اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

ایگناتوا در واقع بنیانگذار «OneCoin» است. این زن در رشته اقتصاد تحصیل کرده و در رشته حقوق بین الملل از دانشگاه آکسفورد فارغ التحصیل شده است. بسیاری از کسانی که او را از نزدیک می شناسند معتقدند که او زن بسیار باهوشی است.

با این حال، ایگناتوا در سال 2017 پس از محکوم شدن به سرقت 4.5 میلیارد دلار از سرمایه گذاران، ناگهان ناپدید شد و اکنون در لیست افراد تحت تعقیب FBI قرار دارد.

این بلغاری امپراتوری عظیمی ایجاد کرده بود و سعی می کرد با طرح پونزی با عنوان “سرمایه گذاری در OneCoin” از سرمایه گذاران سرمایه جمع آوری کند.

تایمز اقدام این زن را به عنوان یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ معرفی کرده است. بر اساس برخی گزارش ها، اف بی آی برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری این زن شود، ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

اخیرا اسناد و مدارکی به دست آمده است که ثابت می کند ایگناتوا با باندی از مجرمان و کلاهبرداران خطرناک در ارتباط بوده و اکنون به احتمال زیاد زنده نیست.

در واقع، او توانست از طرح پونزی بسیار ثروتمند شود. این روش کلاهبرداری کلاسیک و قدیمی در ویدیوی بالا توضیح داده شده است.

این زن از طریق OneCoin موفق شد بیش از 3 میلیون سرمایه گذار در جهان را به تجارت خود جذب کند و به این ترتیب راهی برای کلاهبرداری بزرگ خود پیدا کرد.

ویدئوی بالا جزئیات بیشتری در مورد این زن و احتمال زنده بودن او می دهد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40702

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.