• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

مصوبه مهم شورای عالی مجازی: آیا مردم در درآمد حاصل از فروش ترافیک مشارکتی دارند؟

  • کد خبر : 34406
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
مصوبه مهم شورای عالی مجازی: آیا مردم در درآمد حاصل از فروش ترافیک مشارکتی دارند؟

اکوایران: شورای عالی فضای مجازی روز سه شنبه (12 بهمن) سند مهم تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی را تصویب کرد.

اخبار اقتصادی، شورای عالی فضای مجازی در جلسه دیروز خود تصویب کرد که تولیدکنندگان محتوا از جمله کاربران فعال در پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی، تولیدکنندگان محتوای تخصصی و حرفه ای و همچنین رسانه های اجتماعی کوچک و محلی در درآمد حاصل از فروش سهیم شوند. از ترافیک اینترنت

در این جلسه، سند سیاست و الزامات تسهیم درآمد محتوا و تعرفه ترافیک شبکه که پیش از این در جلسات متعدد کارشناسی با حضور اعضای حقیقی و حقوقی و صاحب نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت زمینه به صورت خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بخش به تصویب اعضای شورای عالی فضای مجازی رسید.

بر اساس این سند، تولیدکنندگان محتوا مانند کاربران فعال در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی، تولیدکنندگان محتوای تخصصی و حرفه‌ای و همچنین رسانه‌های اجتماعی کوچک و محلی، درآمد حاصل از فروش ترافیک را به اشتراک خواهند گذاشت. علاوه بر این، پلتفرم ها و سیستم هایی که خدمات عملی را به مردم ارائه می کنند، از این سند توسعه و تقویت خواهند شد.

همچنین مقرر شد پیشنهادات جدید اعضای شورا در خصوص جزئیات این سند به دبیرخانه ارائه و پس از نهایی شدن تشریفات قانونی تصویب و ابلاغ شود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=34406

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.