• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

محدودیت تراکنش های مالی برای 1226 نفر مشکوک به پولشویی

  • کد خبر : 30836
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
محدودیت تراکنش های مالی برای 1226 نفر مشکوک به پولشویی

از طریق اجرای مواد 83 تا 85 آیین نامه اجرایی قانون. مبارزه با پولشویی در کشور به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی افراد مشکوک به پولشویی و اعمال محدودیت های ابلاغی از سوی مرکز اطلاعات مالی برای این افراد در موسسات مالی و اعتباری، تنها یک هزار و 226 مظنون با مجموع گردش مالی 107 میلیارد تومانی قبل از محدودیت هایی که اعمال شد، پس از اعمال محدودیت ها حدود 500 میلیارد تومان کاهش یافته است.

مرکز اطلاعات مالی همچنین ابراز امیدواری کرده است که تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی استفاده از این ظرفیت قانونی را مورد توجه قرار دهند و نحوه برخورد با فساد از برخورد با مفسدان به جلوگیری از بهره‌برداری بدون نیاز به پول تبدیل شود. منشاء روشن

مکاتباتی با دبیر کمیسیون های تخلفات و مراجع قضایی و دولتی انجام شده است و در نظر داریم بانک اطلاعات افراد مشکوک، پرخطر و تحت نظارت در امور پولشویی را روز به روز گسترش دهیم. در روز و این نوع افراد تحت نظارت و کنترل بوده و در صورت لزوم محدودیت های قانونی را برای مدیریت ریسک تعاملات تجاری اعمال می کنند.

هشدار مرکز مبارزه با پولشویی به موسسات مالی و اعتباری

مرکز اطلاعات مالی در پایان به موسسات مالی و اعتباری هشدار داد: مرکز اطلاعات مالی بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص مبارزه با پولشویی نظارت و با افرادی که به هر قصدی مشکوک به پولشویی هستند همراهی می‌کند. در چارچوب قوانین و مقررات رسیدگی خواهد شد.

تسنیم

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30836

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.