• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7

عکس های خوش شانس ترین مرد با ۴ زن! / خرجش را زنان خوشگلش می دهند!

  • کد خبر : 35795
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
عکس های خوش شانس ترین مرد با ۴ زن!  / خرجش را زنان خوشگلش می دهند!

مرد ژاپنی چهار زن که مخارج زندگیش را همسرش تامین می کند!!

رسانه های ژاپنی اخیرا داستان جنجالی یک مرد ژاپنی 35 ساله را گزارش کردند که ظاهراً دارای چهار همسر و سه فرزند خردسال است، اما بیش از یک دهه است که بیکار بوده و زندگی همسرانش را بدون هیچ کاری گذرانده است.

ریوتا واتانابه، 35 ساله از ساپورو، که در این قطعه سرگرم‌کننده عکس گرفته است، به دلیل سبک زندگی غیرمتعارف خود، یک شبه در کشور خود، جزیره ژاپنی هوکایدو، به یک شهرت مشهور تبدیل شده است. بنا به گزارش ها، واتانابه با سه فرزند از چهار همسرش زندگی می کند که با یکدیگر خوب کنار می آیند و اکثر نیازهای مالی خانواده به آنها وابسته است، زیرا او در 10 سال گذشته شغلی نداشته است، و به همین دلیل نام مستعار خود را گذاشته است. خوش شانس ترین مرد چندهمسر دنیا را به او هدیه دهید، زیرا او نه تنها کاری برای رضایت همسرانش انجام نمی دهد، بلکه مخارج زندگی اش را 4 جوانش تامین می کنند.

مرد چندهمسر در جهان.

زندگی روزمره این خانواده چندهمسری اخیراً در برنامه خبری ژاپنی AbemaTV ظاهر شد و بحث های داغی را در ژاپن به راه انداخت، کشوری که چندهمسری رسماً ممنوع است.

چهار همسر واتانابه گفتند که از همان ابتدا می دانستند که تنها شریک عاشقانه او نخواهند بود و او بیکار است، اما با هیچ یک از این دو واقعیت مشکلی نداشتند. آنها با هم کار می کنند تا حدود 850000 ین (5860 دلار) از هزینه های ماهانه خانه را پوشش دهند، در حالی که شوهران آنها کارهای خانه را انجام می دهند.

همین مرد چندهمسری گفته است که 4 همسر دارد اما همسر چهارمش در ویدئوی منتشر شده از او حضور ندارد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=35795

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.