• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

عکس جدید تسو، بازیگر سریال جومونگ در سن ۵۲ سالگی

  • کد خبر : 30135
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
عکس جدید تسو، بازیگر سریال جومونگ در سن ۵۲ سالگی

 

بازیگر نقش تسو در 25 جولای 1971 مطابق با 3 مرداد 1350 در سئول متولد شد و قد 181 سانتی متری دارد. عکس جدید تسو در 52 سالگی را ببینید. سریال جومونگ اولین بار در دهه 1980 در ایران پخش شد.

کیم سونگ سو نام واقعی بازیگر نقش سئو است که با بازی در نقش شاهزاده دائه سو (تای سو، سئو) در درام جومونگ (افسانه جومونگ، شاهزاده افسانه ای) به شهرت رسید. او تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است، اما بیشتر به خاطر بازی در نقش تسو، پسر امپراطور گومو آ، در سریال افسانه ای جومونگ که در آن نیز با همین نام به شهرت رسید، شهرت دارد.

امپراتور تسو (کره ای: 해대소؛ هانجا: 解帶素) (60 قبل از میلاد – 22 پس از میلاد) سومین و آخرین فرمانروای پادشاهی کره باستان بویو شرقی بود. دائه سو اولین پسر پادشاه گئوموا و نوه بنیانگذار دانگ بویو و اولین حاکم، هابرو بود. به عنوان پسر ارشد گئوموا، او به عنوان ولیعهد دانگ بویو نامگذاری شد.

بنیانگذار گوگوریو، مهارت های استثنایی جومونگ در تیراندازی با کمان، دائه سو و شش برادرش را حسادت کردند. جومونگ می دانست که ادامه حضورش در دانگ بویو او را در خطر واقعی قرار می دهد، بنابراین تصمیم گرفت به جولبونبویو فرار کند. در سال 37 ق.م. سی، جومونگ گوگوریو، شمالی ترین پادشاهی سه گانه کره را تأسیس کرد. در سال 7 پس از میلاد، شاه گئوموا درگذشت و دائو سو به تاج و تخت دونگ بویو رسید.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30135

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.