• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

صدور کارت سوخت چند روز طول می کشد؟

  • کد خبر : 37608
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
صدور کارت سوخت چند روز طول می کشد؟

به گزارش اخبار اقتصادی، جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در مورد انتشار اخبار مربوط به فروش. کارت سوخت شخصی گفت: هفته آینده در مورد استفاده مردم از کارت سوخت شخصی اطلاعات لازم را ارائه خواهیم کرد. طبق قانون بودجه سال 1403; مردم باید 90 درصد کارت سوخت شخصی پر کنند.

وی افزود: لازمه استفاده از کارت سوخت شخصی این است که فرجا کار را به گونه ای آماده کند که مردم کارت سوخت یک هفته را در اختیار داشته باشند، یعنی از تولید تا صدور و تحویل یک هفته طول بکشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت سوخت جایگاه ها را در نوروز 1403 افزایش دادیم تا مردم در سفرهای خود دچار مشکل نشوند و اکنون در نظر داریم این محدودیت را به روال گذشته بازگردانیم.

وی تاکید کرد: وظیفه ما این است که 90 درصد مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و این موضوع در قانون تثبیت شده و باید محقق شود و هم اکنون در حال گزارش این قانون هستیم.

سالاری نسب گفت: کسانی که کارت سوخت شخصی ندارند نسبت به دریافت آن اقدام کنند و ظرف یک هفته کارت خود را دریافت می کنند.

وی اگرچه فروش کارت سوخت شخصی را تکذیب کرد، اما گفت: کارت اضطراری جایگاه ها در اختیار صدا و سیما است و رصد می شود و باید از صفحه صورتحساب به شرکت تحویل داده شود، بنابراین امکان برداشت جایگاه وجود ندارد. کارت همچنین هر کارت دارای کد خاصی است و اگر از اسلات خارج شود در اسلات دیگری کار نمی کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش مشتقات نفتی ادامه داد: 60 لیتر بنزین یارانه ای و 100 لیتر بنزین با نرخ آزاد در کارت شخصی مالک خودرو موجود است، بنابراین منطقی نیست که این میزان 160 لیتری با نرخ هایی که وجود دارد. در فضای مجازی با ارقام از 1 تا 5 میلیون ذکر شده است. برای فروش

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم باید با کارت سوخت شخصی خود سوخت گیری کنند و به هر دلیلی کارت خود را همراه نداشته باشند. می توانید از کارت اضطراری استفاده کنید اما به دلیل کوتاه شدن صدور کارت، سقف استفاده از کارت صندلی را افزایش می دهیم.

سالاری نسب یادآور شد: با توجه به ادامه سفر طی هفته آینده، تمهیدات لازم برای استفاده از کارت جایگاه و تامین سوخت اندیشیده شده است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37608

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.