• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

سبز بورس کمرنگ شد/ توقف جنگ دلار را متوقف می‌کند

  • کد خبر : 29909
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
سبز بورس کمرنگ شد/ توقف جنگ دلار را متوقف می‌کند

اکوایران: زمزمه هایی مبنی بر توقف جنگ در غزه شنیده می شود، اتفاقی که بازار را آرام کرده و ممکن است نرخ دلار را کاهش دهد.

بازاری که با خبر جنگ اوج گرفت با خبر آتش بس دوباره اوج گرفت.

شایعاتی درباره پایان جنگ در غزه وجود دارد، اتفاقی که بازار را آرام کرده است.

آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که بایدن از نتانیاهو خواسته است که جنگ را به مدت سه روز تعلیق کند تا در آزادی زندانیان پیشرفت کند. این موضوع انتظارات نزولی را در بازار ارز تقویت کرده است. و قیمت جهانی نفت و طلا را کاهش داده است.

از سوی دیگر موسسه کپلر اعلام کرده است که صادرات نفت ایران کاهش یافته است. بر اساس اعلام این موسسه، از طریق رصد مسیرهای کشتی‌ها، صادرات نفت ایران در مهرماه به‌طور متوسط ​​۴۵۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته و به یک میلیون بشکه در روز رسیده است. گفته شده است که دلیل این عقب نشینی این است که خریداران ریسک گریزتر می شوند.

در شرایطی که خبر پایان جنگ باعث کاهش قیمت دلار در کوتاه مدت شده است، اخبار مربوط به نفت انتظارات معامله گران را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است تاثیر مطلوبی بر قیمت دلار در بازار نداشته باشد. آینده میان مدت مدت، اصطلاح.

زیرا اخبار مربوط به رکورد صادرات نفت ایران، انتظارات کاهش را تقویت کرده بود، اما کاهش صادرات نفت به معنای کاهش درآمد نفتی کشور است که با انتظارات کاهش قبلی مشابه نیست و می تواند تحمل ریسک خریداران را افزایش دهد. .

انس رهبر شد

انس گلوبال گلد در شرایطی که دلار تغییر محسوسی نداشته، درهم افزایش یافته و بازار سکه و طلا حواسش به بازار سکه و طلا است، گوی سبقت را در قیمت طلا و سکه گرفته و سطح انتظارات را در بازار سکه و سکه تحت تاثیر قرار داده است. . چگونه انس گلد پشتیبانی را مدیریت می کند.

سکه امامی در صورت از دست دادن کانال 29 میلیون تومانی 28 میلیون و 800 هزار تومان حمایت دارد.

سبزی کیف خاموش شد

با رسیدن شاخص کل بورس تهران به مقاومت ردیف سبز بورس تهران، ارزش معاملات خرد کاهش یافت. بورس تهران گل سرسبد این هفته بود و در حالی که دارندگان طلا و دلار ضرر داشتند، سهامداران در این هفته سود کردند و بازدهی بالایی داشت: 4 درصد سود داشتند.

بورس به آتش بس امیدوار است و هر گونه خروج از جنگ را به فال نیک می گیرد. بازار سهام در هفته گذشته با لیدر نماد ذوب رشد کرد و برای ادامه موج صعودی نیاز به رشد مناسب ارزش معاملات جزئی است در غیر این صورت کل شاخص بازار توانایی ادامه روند صعودی را از دست خواهد داد، زیرا خریداران فراهم می کنند. قدرت موتور شاخص برای ادامه روند صعودی، خریداران باید پیشنهادات سایر سهامداران و حقوق بازار را جذب کنند که این امر مستلزم افزایش ارزش معاملات کوچک است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=29909

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.