• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
6

خبر خوش تامین اجتماعی برای مستمری بگیران/زمان پرداخت شکاف حقوقی در فروردین ماه اعلام شد

  • کد خبر : 40720
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
خبر خوش تامین اجتماعی برای مستمری بگیران/زمان پرداخت شکاف حقوقی در فروردین ماه اعلام شد

اکوایران: سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مابه التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی طبق برنامه از فردا شنبه 11 تیرماه پرداخت می شود.

اخبار اقتصادی، بر اساس بخشنامه سازمان تامین اجتماعی، از اول فروردین ماه 1403 حداقل مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگی مشمول قانون تامین اجتماعی به پایین 35 درصد و سایر سطوح بالاتر از حداقل افزایش یافت. 22 درصد

بر این اساس حداقل مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان کل از اول فروردین ماه سال 1403 ماهانه هفت میلیون و 166 هزار و 184 تومب تعیین شد.

اگرچه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه بر اساس افزایش های سال جدید (با افزایش 35 درصدی) پرداخت شد، اما این افراد هنوز مابه التفاوت حقوق فروردین ماه خود را دریافت نکرده اند . .

پیش از این میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفته بود معوقات فروردین 1403 مستمری بگیران و مستمری بگیران در خرداد ماه پرداخت می شود.

سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فرآیند پرداخت حقوق خرداد ماه طبق برنامه قبلی به پایان رسید و طبق اعلام قبلی، فرآیند پرداخت مابه‌التفاوت فروردین ماه بر اساس لیست اعلام شده از روز شنبه انجام می‌شود. و بر اساس حروف الفبا.

حقوق اردیبهشت و خرداد مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس افزایش سالانه پرداخت شد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40720

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.