• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

جاذبه‌های گردشگری بانکوک که نباید از دست بدهید!

  • کد خبر : 36807
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
جاذبه‌های گردشگری بانکوک که نباید از دست بدهید!

اگر به دنبال بهترین و رویایی‌ترین شهرهای تایلند برای سفر باشید، بدون شک با نام شهر زیبای بانکوک روبه‌رو خواهید شد. بانکوک نه تنها مهم‌ترین شهر گردشگری تایلند است بلکه توانسته در سال 2023 رتبه اول در پرگردشگری‌ترین شهر جهان را به خود اختصاص دهد. در بانکوک گردشگران شاهد زیبایی‌هایی کم نظیر خواهند بود که احتمال دیدن مشابه آن‌ها در سایر نقاط جهان بسیار کم است. چه به دنبال جاذبه‌های طبیعی بکر و چشم اندازهای خیره کننده باشید و چه به دنبال تفریحات هیجان انگیز، در بانکوک بهترین سرگرمی‌ها متناسب با سلیقه شما وجود دارد. جالب است بدانید این شهر حتی بهشتی برای شکم دوستان است؛ چرا که انواع غذاهای تایلندی رنگارنگ با طعم و عطر فوق‌العاده، در رستوران‌های بانکوک سرو می‌شود.

چنانچه شما هم دوست دارید در دل طبیعت بی‌همتای بانکوک ماجراجویی کنید و از چشم‌اندازهای فوق‌العاده آن دیدن کنید، پیشنهاد می‌دهیم، هر چه سریع‌تر هتل بانکوک را رزرو کنید. رزرو هتل بانکوک تایلند از فلای‌تودی با ارزان‌ترین قیمت انجام می‌شود. در ادامه به معرفی جاذبه‌های گردشگری بانکوک می‌‍پردازیم.

1. رودخانه چائوفرایا، زیباترین جاذبه طبیعی

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی بانکوک که دیدن آن به تمامی مسافران این شهر توصیه می‌شود، رودخانه چائوفرایا (Chao Phraya River) است. قطعا لذتی که قایق سواری بر آب‌های روان رودخانه چائوفرایا دارد را نمی‌توان با هیچ چیز دیگر عوض کرد. معمولا کشتی‌های تفریحی زیادی در رودخانه چائوفرایا وجود دارند که دارای برنامه‌های شاد و مفرحی از جمله کنسرت‌های زنده، نمایش‌ها و رقص‌ هستند. علاوه بر موارد گفته شده اگر دوست دارید در کنار عزیزانتان و با یک منظره عالی، شامی رمانتیک داشته باشید، حتما به رودخانه چائوفرایا سری بزنید.

2. آکواریوم سی لایف اوشن بانکوک، سفر به اعماق اقیانوس

بسیاری از گردشگرانی که علاقه‌مند به دنیای زیر آب هستند، دوست دارند برای یکبار هم که شده از آکواریوم سی لایف اوشن (Sea life Bangkok Ocean World) بانکوک دیدن کنند. این آکواریوم در طبقه زیرین مرکز خرید سیام پاراگون قرار دارد.

شاید در وهله اول گمان کنید که در این آکواریوم تنها شاهد دیدن ماهی‌های زینتی خواهید بود، در صورتی که آکواریوم بزرگ بانکوک، محل زندگی انواع موجودات دریایی کمیاب و عجیب است. انواع کوسه‌ها مانند کوسه ببری، کوسه باله سیاه کوچک و کوسه های پلنگی، خرچنگ‌های عنکبوتی، حلزون‌های گرمسیری، عروس‌های دریایی، قورباغه‌های دریایی و… نمونه‌هایی از جانواران دریایی هستند که منتظر حضور شما می‌‌باشند.

این مکان دیدنی با دنیای آبی خود می‌تواند سرگرمی جذابی برای شما و حتی کودکانتان باشد.

3. شهربازی دریم ورلد در بانکوک

شهربازی دریم ورلد بانکوک فرصتی استثنائی برای تمامی کسانی است که به دنبال بازی‌های هیجان انگیز از جمله ترن هوایی، پیست اتومبیل رانی، سرزمین یخی، تونل وحشت، تله کابیل و انواع قطار هستند. افراد به سبب این بازی‌ها می‌توانند تا ساعت‌ها در کنار عزیزانشان سرگرم باشند و بهترین اوقات را برای خود رقم بزنند.

چنانچه از معتادان آدرنالین هستید و دوست دارید بازی‌های مهیج را امتحان کنید، پیشنهاد می‌دهیم در شهربازی دریم ورلد به سراغ وسایلی همچون تورنادو، سوپر اسپلش، هریکین، گرند کانیون و.. بروید. شهر برفی هم سرگرمی جالب برای تمام سنین است. در شهر برفی کاربران می‌توانند انواع بازی‌های برفی را در محیطی سرد انجام دهند. یادتان نرود که برای رفتن به این شهر نیاز به لباس گرم دارید.

4. معبد وات فراکائه، بودای زمردی

حتما می‌دانید که معابد بانکوک جز اصلی‌ترین مکان‌های دیدنی این شهر هستند که معمولا مورد علاقه تاریخ دوستان قرار دارد. معبد وات فراکائه (Wat Phra Kaew) یکی از معروف‌ترین معابد این شهر است که ممکن است آن را با نام بودای زمردی نیز بشناسید.

در دیوارهای معبد نقاشی‌هایی وجود دارد که به نوعی تاریخ تایلند را به تصویر می‌کشد. با وجود قدمت بالای معبد، مجسمه زمردی و نقاشی‌ها، می‌توان گفت وات فراکائه برای کاوشگران تاریخ ارزش زیادی دارد. اگر شما هم دوست دارید با تاریخ تایلند بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌شود حتما به این شهر سری بزنید.

5. پارک لومپینی بانکوک، لذتی برای تمامی سنین

پارک لومپینی یکی از جاذبه‌های دیدنی بانکوک است که تمامی سنین می‌توانند از آن لذت ببرند. در جای جای این پارک منظره‌ها و محیط‌های آرامش بخش و دلنشینی وجود دارد. بدون شک قدم زدن در کنار دریاچه و تماشای طبیعتی سرسبز می‌تواند در روحیه افراد نقش بسزایی بگذارد.

در این پارک علاوه بر گونه‌های گیاهی مختلف، حیواناتی همچون تمساح، سنجاب، پرندگان و… نیز وجود دارند که تماشای آن‌ها معمولا برای افراد جالب و لذت بخش است. به صورت کلی ترکیب طبیعت و مکان‌های مدرن در پارک، شاهکاری ویژه را تشکیل داده که بازدید از آن را نباید از دست داد.

از طرفی دیگر پارک لومپینی، دارای فضاهایی مناسب برای عکاسی می‌باشد بنابراین اگر دوست دارید عکس‌هایی ویژه در سفر به بانکوک بگیرید، حتما سری به پارک بزنید. بدیهی است که با گشت‌و‌گذار در پارک احساس گرسنگی به شما دست دهد، خوشبختانه رستوران و کافه‌های زیادی در لومپینی وجود دارد که سر زدن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

با رزرو هتل بانکوک می‌توانید از همه این جاذبه‌های شگفت انگیز دیدن کنید. دقت داشته باشید که موارد بالا تنها نمونه‌های معروفی از جاذبه‌های این شهر هستند.

رزرو هتل بانکوک از فلای‌تودی

بانکوک شهری است که هر گردشگری باید حداقل یکبار به آن سفر کند چرا که این شهر بهترین انتخاب برای عاشقان طبیعت، دوستداران دنیای مدرن، کاوشگران تاریخ و معتادان آدرنالین است. اگر دوست دارید در بهترین هتل‌های بانکوک اقامت داشته باشید، مجموعه فلای‌تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با کمک فلای‌تودی می‌توانید در انواع هتل‌های ساحلی و جنگلی بانکوک که مناظر فوق‌العاده و سرویس دهی عالی دارند، اقامت داشته باشید. به یاد داشته باشید که این شرکت به منظور رضایت بیشتر شما عزیزان، بهترین‌ها را برای شما در نظر می‌گیرد.

آژانس معتبر فلای‌تودی علاوه بر رزرو هتل‌های خارجی و داخلی، به کاربران خدماتی مانند رزرو انواع تورهای مسافرتی، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسبترین بلیط‌های قطار را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید به منظور رزرو و خرید هر یک از خدمات فلای‌تودی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی تماس بگیرید. کارشناسان شما را به صورت 24 ساعته و به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد تا تجربه‌ای فراموش نشدنی و لذت بخش از فلای‌تودی به خاطر بسپارید.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36807

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.