• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
5

امتیاز ایران خودرو برای انتقال دهندگان پول پاریس

  • کد خبر : 40484
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
امتیاز ایران خودرو برای انتقال دهندگان پول پاریس

به گزارش اخبار اقتصادی، تولید پژو پارس در پایان ماه جاری متوقف می شود و با حذف این خودرو از سبد محصولات ایران خودرو، این شرکت هیچ محصول غیر استاندارد دیگری نخواهد داشت. بنابراین تمامی محصولات این خودروساز به عنوان خودروهای استاندارد و ایمن به مشتریان عرضه می شود.

اما سوالی که در این زمینه مطرح می شود این است که آیا برخی از مشتریان قبل از اعلام تاریخ توقف تولید، محموله خرید پارس را دریافت کرده اند و در نهایت تکلیف آنها چیست و این مشتریان چه باید بکنند؟

سفارش دهندگان پارس می توانند خودروی دیگری را برای خود انتخاب کنند. البته نکات مناسب برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شده است.

در واقع نمایندگی های انتقال وجه پارس می توانند خودروهای ثبت نامی سورن پلاس، 207 و تارا شما را جایگزین کنند و البته سورن پلاس اولویت تعویض بیشتری دارد.

ایران خودرو برای استقبال بیشتر مشتریان از این طرح و جایگزینی پارس با سورن پلاس، مزایای ویژه و جالبی را در نظر گرفته است که یکی از آنها تسهیلات 100 میلیون تومانی بدون بهره و تخفیف 15 میلیون تومانی برای متقاضیان است. .

مزیت و فرصت دیگری که در اختیار نمایندگی های انتقال وجه پارس قرار می گیرد، امکان ثبت نام و خرید یکی از سه محصول جایگزین به قیمت کارخانه است. امتیازی که در اختیار دیگران نیست زیرا در حال حاضر ثبت نام خودروهای تولید انبوه در ایران خودرو انجام نمی شود و در صورت شروع ثبت نام محدودیت های زیادی از نظر زمان عرضه، مقدار عرضه، قیمت و … وجود دارد. با مراجعه به سایت و ثبت درخواست تعویض خودرو می توانند محصول مورد نظر را خریداری و تحویل دهند.

به نظر می رسد تاخیر در تعویض پارس با یکی از این سه خودرو فقط برای مالباختگان محموله باشد چرا که تاخیر در ثبت نام نهایی باعث تمدید موعد تحویل محصول می شود.

تسنیم

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40484

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.