• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

افزایش 13 میلیون لیتری میانگین مصرف بنزین در سال 1402 نسبت به سال 1401

  • کد خبر : 25842
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
افزایش 13 میلیون لیتری میانگین مصرف بنزین در سال 1402 نسبت به سال 1401

علی اکبر نژاد علی وی با اشاره به آخرین وضعیت مصرف و عرضه بنزین در کشور گفت: از ابتدای شهریور تا کنون بحث تامین سوخت در ایام اربعین و دهه آخر صفر در دستور کار قرار گرفت که نیاز به برنامه ریزی دقیق داشت. به دلیل افزایش تقاضا به طور متوسط ​​در ماه سپتامبر، روغن مصرف کند مصرف روزانه کشور 122 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 میلیون لیتر افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وی گفت: همچنین در شهریور ماه رکورد مصرف 137 میلیون لیتر بنزین در روز به ثبت رسید. البته این رکورد مربوط به شهریور است و در مجموع رکورد مصرف قبلی 142 میلیون لیتر در روز باقی مانده است.

وی افزود: هم اکنون ترافیک جاده ای به ویژه در شمال و شمال شرق کشور زیاد است. از سوی دیگر، منابع اصلی تولید سوخت در جنوب کشور و مقاصد مصرفی در نیمه شمالی کشور قرار دارند، بنابراین این احتمال وجود دارد که افزایش ترافیک و ترافیک جاده ای مشکلاتی را ایجاد کند. در فرآیند سوخت گیری با تانکرها و تانکرهای ما نمی توانند سوخت را به موقع تحویل دهند.

نژادعلی تاکید کرد: البته اقدامات لازم را انجام داده و تلاش می کنیم آسایش و آرامش مردم را در زمینه سوخت گیری تامین کنیم، اما از مردم عزیز نیز می خواهیم در صورت برخورد با تانکر در مسیر تردد از جاده خودداری کنند. آن را باز کنید تا به موقع به مقصد برسند و در ترافیک گیر نکنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش مشتقات نفتی گفت: میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال تاکنون 116 میلیون لیتر در روز و در مدت مشابه سال گذشته 102.5 میلیون لیتر در روز بوده است. افزایش 13.5 میلیون لیتری مصرف بنزین.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=25842

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.