• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

افزایش قیمت در بازار فناوری اطلاعات؟

  • کد خبر : 40155
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۳۲
افزایش قیمت در بازار فناوری اطلاعات؟

اکوایران: نایب رئیس اتاق اصناف تهران از افزایش قیمت ها در بازار فناوری اطلاعات در پی ابلاغ مصوبه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

اخبار اقتصادی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اخیرا با صدور مصوبه ای واحدهای تجاری تا اطلاع ثانوی امکان ثبت سفارش جدید را ندارند. البته بر اساس اعلام سامانه جامع تجارت، امکان ثبت سفارش جدید همچنان برای واحدهای بازرگانی وزارت حراست وجود دارد اما اولویت اول با 750 فقره تعرفه است. بر این اساس فعالان این حوزه پیش بینی می کنند که قیمت در بازار فناوری اطلاعات به شدت افزایش یابد.

محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران نیز این موضوع را تایید می کند و می گوید با مصوبه جدید وزارت حراست و حذف ارز نیمایی، احتمال تغییرات قیمتی در بازار فناوری اطلاعات وجود دارد.

و می افزاید: در حال حاضر فعالان اتحادیه فناوران فناوری اطلاعات، کد تاییدیه 8 رقمی برای ثبت سفارش از طریق سامانه جامع بازرگانی را دریافت نکرده اند. اتحادیه با پیگیری این موضوع و ارسال نامه به وزیر صلح و معاونان وی در تلاش است تا هر چه سریعتر این موضوع را حل کند.

به گزارش اتاق اصناف، رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به اینکه ارز محصولات رایانه ای در اتاق دوم عرضه می شود؛ می‌گوید: بازار تکنسین‌های فناوری اطلاعات در حال حاضر در رکود است و چون وزارت حراست به فعالان فناوری اطلاعات اجازه ثبت سفارش نداده است، ممکن است با افزایش قیمت مواجه شویم.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40155

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.