• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

اطلاعیه مهم سازمان هواپیمایی کشوری

  • کد خبر : 38118
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
اطلاعیه مهم سازمان هواپیمایی کشوری

به گزارش اخبار اقتصادی، جعفر یازرلو گفت: ضمن پوزش از مسافران محترم بابت مشکلات ناشی از لغو یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت های عملیاتی اعمال شده در فرودگاه ها رفع شده و شرکت های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می توانند برای اطلاع از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا تماس گرفته و یا به پیامک های ارسالی شرکت هواپیمایی توجه کنند.

رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها نیز اعلام کرد: تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد به روال عادی بازگشت. با این حال، هنوز از مسافران خواسته می شود قبل از عزیمت به فرودگاه، اطلاعات پرواز را بررسی کنند.

لازم به ذکر است ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان پروازهای برخی فرودگاه ها از جمله مهرآباد تهران متوقف شد.

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) در حال انجام است

در ادامه مدیرکل اطلاع رسانی و امور بین الملل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: پروازها از فرودگاه امام خمینی (ره) از سر گرفته شده است.

جواد صالحی اظهار داشت: پروازها از ساعت 5 صبح امروز تا این ساعت (7:45 دقیقه) برای حفظ ایمنی متوقف شد اما هم اکنون از سر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تاخیر در برخی پروازها، هماهنگی هایی با شرکت های هواپیمایی در حال انجام است تا مسافران بتوانند پروازهای خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ساعاتی پیش اعلام کرد که پروازهای فرودگاه های مهرآباد و برخی فرودگاه های کشور به دلایل امنیتی با تاخیر مواجه است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38118

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.