• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

گرانترین و مجلل‌ترین مراسم عروسی بازیگران زن و مرد

  • کد خبر : 724
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
گرانترین و مجلل‌ترین مراسم عروسی بازیگران زن و مرد

به گزارش اخبار اقتصادی

اگرچه بسیاری از ستارگان می خواهند جشن ازدواج خود را با یک مراسم کوتاه و صمیمی برگزار کنند، اما برخی از افراد مشهور بوده اند که نتوانسته اند در برابر وسوسه برپایی یک مراسم عروسی مجلل و گران قیمت برای خود مقاومت کنند. در ادامه در مورد سلبریتی هایی که گران ترین مراسم عروسی را برگزار کردند صحبت خواهیم کرد. رکنا درباره این مراسم توضیحاتی را گردآوری کرده است.

13- سلین دیون و رنه آنجلیل

سلین دیون و رنه آنجلیل تنها برای عروسی خود در سال 1994 نزدیک به 500000 دلار هزینه کردند که تقریباً معادل یک میلیون دلار امروز است. دیون یک روسری پر از کریستال پوشیده بود و لباس عروسی او یک قطار 30 فوتی داشت. این مراسم عروسی که در کلیسای نوتردام مونترال کانادا برگزار شد به صورت زنده از تلویزیون این کشور پخش شد.

12- ماریا کری و تامی موتولا

گفته می شود عروسی سلطنتی ماریا کری و تامی موتولا در سال 1993 از عروسی پرنسس دایانا و پرنس چارلز الهام گرفته شده است. لباس عروس نیم تاج حجیم کری شبیه لباس و تاج پرنسس دایانا در مراسم عروسی او بود. این زوج در آن زمان برای عروسی خود نزدیک به 500 هزار دلار خرج کردند.

11- برد پیت و جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون و برد پیت برای عروسی خود در سال 2000 که یکی از گران ترین عروسی های سلبریتی های دهه بود، نزدیک به 1 میلیون دلار خرج کردند. به غیر از تزیینات و غذای مخصوص مراسم، بیشتر هزینه های عروسی صرف امنیت آن می شد. این زوج معروف تمام تلاش خود را کردند تا از ورود بدون اجازه و عکس گرفتن به مراسم جلوگیری کنند.

10- دیوید و ویکتوریا بکهام

گفته می شود که دیوید و ویکتوریا بکهام در سال 1999 برای عروسی خود 750000 پوند هزینه کردند که معادل بیش از یک میلیون دلار امروز است. این زوج مشهور در یک قلعه زیبای قرون وسطایی در دوبلین ایرلند و در حضور نزدیک به 230 مهمان ازدواج کردند.

9- کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=724

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.